Bivirkningar av Lutinus

scully

Glad i forumet
Augustlykke 2015
Det finnast sikkert mange slike trådar frå før, men søkefunksjonen er dårlig på tapatalk.

Eg har så mange ulike bivirkningar her eg sit, og lurer på kor mange av dei eg kan skulde på lutinusen for..

Kva bivirkningar har du/har du hatt av lutinusen? Gravid eller ikkje?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Kvalm, oppblåst i magen, ømme pupper... Eneste forskjellen jeg kjent den gangen jeg ble gravid , var en ekstremt god luktesans.. Lykke til !

Kvalm, litt ømme puppar.. det stikker i dei og brystvortene klør. Stikkingar i livmora. Hovudverk. Oppe og tissa om natta sidan uttak(dag 1 på lutinus).

Det renner også meir og meir ut, no er det nesten som vatn..og kjem som ein foss fleire gongar for dag. I byrjinga var det berre som kvit krem som kom ut. Må bruke bind..truseinnlegg blir så fort gjennomvåte. Er det nokon som har opplevd det same? Rugedag 9 i dag.

Kvalm og TRØTT...

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Kvalm, litt ømme puppar.. det stikker i dei og brystvortene klør. Stikkingar i livmora. Hovudverk. Oppe og tissa om natta sidan uttak(dag 1 på lutinus).

Det renner også meir og meir ut, no er det nesten som vatn..og kjem som ein foss fleire gongar for dag. I byrjinga var det berre som kvit krem som kom ut. Må bruke bind..truseinnlegg blir så fort gjennomvåte. Er det nokon som har opplevd det same? Rugedag 9 i dag.

Æ har akkurat det samme som dæ, e på ruge dag 6, pluss av å på med smerta i halebein

Enig med at det er bare kliss og gørr av lutinusen. Måtte bruke truseinnlegg konstant da jeg brukte den!

Back
Topp