Bivirkning av Ovitrelle

Miomio30

Andre møte med forumet
Hei..mitt første innlegg her..satte Ovitrelle forrige lørdag..Er så øm i brystet og TRØTT..Flere som har opplevd lignende..Første runden med Gonal-F og Ovitrelle..håper det klaffer nå..prøvde 6 mnd med tabletter som ikke hjalp..

Velkommen til oss, spør på assistert befruktning, det holder vi sprøytejentene til vet du. Faq er ikke til sånn type spørsmål, du finner ut av det etterhvert!

hei, jeg leker med quoten, kan du flytte tråden sånn at hun får noen gode svar? [QUOTE]

Hei..mitt første innlegg her..satte Ovitrelle forrige lørdag..Er så øm i brystet og TRØTT..Flere som har opplevd lignende..Første runden med Gonal-F og Ovitrelle..håper det klaffer nå..prøvde 6 mnd med tabletter som ikke hjalp..

Fikk skikkelig ømme brystvorter av Ovitrelle ja! Gikk vel over etter en ukes tid....Men, så etter noen dager så begynte jeg å merke litt igjen....Men da var det nok pga hcg fra en annen kilde;) håper det samme skjer for deg:)

Fikk skikkelig ømme brystvorter av Ovitrelle ja! Gikk vel over etter en ukes tid....Men, så etter noen dager så begynte jeg å merke litt igjen....Men da var det nok pga hcg fra en annen kilde;) håper det samme skjer for deg:)

Åååå så fantastisk ..var det første runden med Ovitrelle?
Nå har jeg murringer 6 dager før ikm..har aldri hatt det før..vanligst får kjenner jeg mens murringer 1-2 dager før..

TAKK..Håper det klaffer her nå..

Åååå så fantastisk ..var det første runden med Ovitrelle?
Nå har jeg murringer 6 dager før ikm..har aldri hatt det før..vanligst får kjenner jeg mens murringer 1-2 dager før..

TAKK..Håper det klaffer her nå..

Nei. Hadde et forsøk i januar også som ikke endte med innsett, så derfor jeg begynte å ane at det kanskje var håp;) ...vet jo selvfølgelig aldri hva som evt er fra progesteronen og hva som kommer fra «en selv», men jeg følte det sånn i hvert fall:)

Hadde murringer fra uttak inntil et par dager før ikm og så forsvant de nesten helt (jeg pleier også å ha mest rett før mens). Sånn var det for meg i hvert fall:) krysser fingrene for deg:)

Back
Topp