Bivirkning av ovitrelle?

MammaSkeiv

Flørter med forumet
Jeg tok ovitrelle søndag 8.mai, og har hatt bivirkninger/falske(?) symptom. De siste dagene har det ebbet av, men i går ble brystene plutselig kjempevonde og i dag brast jeg ut i gråt i toget - uten grunn... Skal det bli verre utover da? Trodde den gikk gradvis ut av kroppen jeg! :)

Jeg tok ovitrelle søndag 8.mai, og har hatt bivirkninger/falske(?) symptom. De siste dagene har det ebbet av, men i går ble brystene plutselig kjempevonde og i dag brast jeg ut i gråt i toget - uten grunn... Skal det bli verre utover da? Trodde den gikk gradvis ut av kroppen jeg! :)

Kanskje det er progesteron-medisinen du får bivirkninger av? Lutinus eller Crinone for eksempel?

Begynte å hylgrine OG flire samtidig for et kvarter siden også. Haha, hjelpes meg om dette bare er pms eller ovitrelle (som egentlig skal være ute av systemet nå). Aldri opplevd å være sånn bortsett fra ved svangerskap, så nå er jeg spent :p

Hos meg var ovitrellen ute av kroppen på dag 10 etter jeg satt den. Jeg fikk svak positiv test på dag 11, var da usikker på om den var pga ovitrellen, men det var det ikke :)

Det blir man nok, men vi er veldig nede på jorda og dette er bare det første forsøket vårt, vi er forberedt på flere :) så tror ikke jeg som er så rolig av meg bestandig "klikker" sånn av å vente noen dager på å ta en test :)

Ønsker deg uansett masse lykke til.
Vi ble gravide og fikk barn på første forsøk :) Så absolutt ikke umulig.

Hos meg var ovitrellen ute av kroppen på dag 10 etter jeg satt den. Jeg fikk svak positiv test på dag 11, var da usikker på om den var pga ovitrellen, men det var det ikke :)

Akkurat det samme skjedde her. Svak positiv test på dag 11 etter sprøyta, dette var på tirsdag så jeg krysser fingrene videre. :) har ikke testet siden.

Back
Topp