Bivirkning av medisiner

malihan

Flørter med forumet
Ja, da er vi godt i gang med ny prøverørsrunde. Begynte på Synarela nesespray i slutten av juli og Puregon pen i går. Ved sist prøverør for 4 år siden hadde jeg nesten ingen bivirkninger, kun hetetokter og hyperaktivitet (!). Denne gangen har jeg hodepine, voldsomme hetetokter spesielt på natt, muskelsmerter og oppblåsthet/smerter i magen. Nå er riktignok hverdagen litt annerledes enn ved forrige forsøk. Vi har en gutt på 3år som vet å holde oss våken og i aktivitet, samt at jeg har hatt to spontanaborter og et mislykket fryseforsøk, noe som har gått innpå meg både fysisk og psykisk. Så jeg tipper det har litt sammenheng med at jeg er sliten. Samtidig har de doblet dosen med Puregon da jeg kun fikk ut 8 egg sist + at de nå har funnet ut at jeg har lave egglager.
Hvordan er det med dere andre? Mye bivirkninger?

jeg har kun hatt mye hodepine, litt hetetokter og oppblåst mage, dette på ferskforsøk
ellers hodepine og litt oppblåst på fryseforsøk

lykke til :)

jeg har kun hatt mye hodepine, litt hetetokter og oppblåst mage, dette på ferskforsøk
ellers hodepine og litt oppblåst på fryseforsøk

lykke til :)
Tusen takk for det! :) Masse lykke til til deg også! Nå syns jeg det er på tide at dere lykkes! Krysser fingrene for oss alle! :signs003

Jeg har mye bivirkninger, blir f. eks. helt utslitt av nesesprayen (kjenner igjen alt du beskriver). Jeg har også dårlige egglagre, og må ta høyeste dose av medisinene. Jeg har dessverre vært mye sykmeldt pga dette det siste året:-( og fremdeles ingen spire;-(
Masse lykke til iallfall:-)

Jeg har mye bivirkninger, blir f. eks. helt utslitt av nesesprayen (kjenner igjen alt du beskriver). Jeg har også dårlige egglagre, og må ta høyeste dose av medisinene. Jeg har dessverre vært mye sykmeldt pga dette det siste året:-( og fremdeles ingen spire;-(
Masse lykke til iallfall:)
Uff ja, skulle gjerne vert litt sykemeldt kjenner jeg...Tok meg en dag hjemme fra jobb på torsdag etter en forferdelig natt! Det hjalp godt! :) Nå er det bare 4 dager til med sprøyte før ul, så får prøve å holde ut til det. Håper det er mange, gode egg på vent, at det blir innsett og 9 deilige måneder i vente! Hvor mye står du på av medisiner når du har max dose?
Håper det snart lykkes for dere!!! :)

Jeg bruker 300 ie gonal-f, tidligere menopur. Har skjønt det slik at det er noe av det høyeste man får i Norge.

Jeg bruker 300 ie gonal-f, tidligere menopur. Har skjønt det slik at det er noe av det høyeste man får i Norge.
Ok, da har vi det samme. Bare at jeg står på Puregon. Skal ha 300IE i 9 dager; så får vi se om jeg må fortsette noen dager til etter ul. Har hatt litt smerter nederst i magen siste dagene, så håper ikke de har overdosert meg! ;p

Masse lykke til med ultralyd når det er tid for det. Håper du får et godt resultat, og at du ikke blir overstimulert. Det er sikkert bare eggene som godgjør seg:-)

Back
Topp