Bivirkinger under sprøyte setting ?

Mzsugar

Betatt av forumet
Hei
Bare lure på om det er flere som hadd bivirkninger under sprøyte settinga? Det her er mitt første forsøk og er veldig spent og nervøs.
Jeg begynte på Peregon ( Trur d e sånn det skrives) Sist uke, siden da har jeg vært helt sykt trøtt, sov 10-14 tima hver dag,sliten i kroppen både psykisk og fysisk, økte doseringa i dag, så blir vell verre. Noen som har opplevde det samme og har kanskje noen tips? Slitsomt å vær på jobb når man føler seg som en zombie, og vil bare sov å slapp av

Folk reagerer veldig ulikt på medisinene. Jeg blir mest trøtt etter innsett av lutinus/crinone. Viktig å huske på at du utsetter kroppen for psykisk og fysisk belastning ved IVF, så viktig å høre på kroppen sin. Sov når du kan, og det er heller ikke uvanlig å sykemelde seg om du trenger det.
Ønsker deg masse lykke til!!

takk for raske svar, ja ska ta mæ en tur te legen i dag trur æ. uff hissig blir æ å, ikke bra når man jobbe i et yrke der man ska yte bra kundeservice

Jeg blir bare trøttere jo lenger inn i forsøket jeg kommer. Så vil si at det er veldig individuelt, men jeg blir ihvertfall sånn. Innen forsøket er over er jeg som en zombie å regne :p Hissig zombie med kort lunte.. great :p

Da syns jeg du skal sove så mye du kan. Ikke legg så mye planer fremover,så har du god tid til deg selv.
Jeg sprayer nå, og er også veldig trøtt. Sover rundt 10timer på natta og en liten lur på ettermiddagen;)
Ved de andre forsøkene har jeg hatt vondt i hodet og eggstokkene under sprøytingen.
Så litt plager må mann regne med. Lykke til med forsøket.

Takk takk, lykke til til dokk åsså. Trudd aldri d sku vær så vanskelig å bli gravid alså, skikkelig nervøs jeg

Back
Topp