Bittesmå spark ? ? ?

Tripptrapptresko

April 2011 August 2012 Desember 2013
Åååååh ♥  I går kveld kjente jeg lillegull sparke meg! 

Var ikke sikker på om det gikk an å kjenne spark så tidlig, men etter å ha ligget i ro en times tid var det ingen tvil! Det var bittesmå babyspark!! Noe så herlig! :)

Forrige svangerskap hadde jeg morkaka foran så jeg kjente ikke tydelige spark før etter uke 20, så jeg nyyyyter å bli sparket nå ♥

Sitter å kjenner på små spark i skrivende stund! :) ♥ ♥ ♥

Så fantastisk!!!
Kan du beskrive hvordan det kjennes ut? Håper jeg også kan kjenne noe snart... Livmoren ligger bak hos meg også...

Det er såå deilig! =)

Jeg har kjent noe og, men har faktisk morkaken foran denne gang (bak de to andre gangene).. men, jeg er vel ikke kokko?? hehe

Live2Learn skrev:
Det er såå deilig! =)

Jeg har kjent noe og, men har faktisk morkaken foran denne gang (bak de to andre gangene).. men, jeg er vel ikke kokko?? hehe

jeg hadde morkaken forran sist, men kjente spark kjempe tidlig. Kommer visst helt an på hvor den ligger, på en måte...

Jeg hadde morkaken foran sist... og kjente ingenting før nærmere uke 18. Nå kjenner jeg bobler.. Har litt vanskeligheter for å tro at det er spark siden fosteret kun er 4.5 cm.. og de ikke har noe serlig kraft enda. men liv er det helt sikkert. Små bobler/sprell. Veldig skjelden, men kanskje en gang per dag. :)

Back
Topp