Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.

Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De kommer med frukt og grønnsaker. Kan hjelpe å ikke la det stå vann og slikt fremme. Du kan fylle skåler med vann og zalo, evt litt sukker,så drukner de. De kan av og til trives godt i jord ved potteplanter. Det går over av seg selv etter en stund når kilden til dem er ute av hus.Vi er blitt invadert av noen bittesmå fluer (ikke bananfluer) på kjøkkenet.
Gode tips til hvordan å bli kvitt dem?
Aner ikke hvorfor de er kommet, men ekkelt er det

Vi er blitt invadert av noen bittesmå fluer (ikke bananfluer) på kjøkkenet.
Gode tips til hvordan å bli kvitt dem?
Aner ikke hvorfor de er kommet, men ekkelt er det
De kommer med frukt og grønnsaker. Kan hjelpe å ikke la det stå vann og slikt fremme. Du kan fylle skåler med vann og zalo, evt litt sukker,så drukner de. De kan av og til trives godt i jord ved potteplanter. Det går over av seg selv etter en stund når kilden til dem er ute av hus.
Jeg fant ut av kilden, nemlig plantene som samboer holder på med, han skal plante dem utJeg aner ikke hvordan det har seg, men jeg fulgte et kjerringråd om et glass med vann, zalo og eddik. Ha en sånn mix (ca 1 dl væske er nok) stående i en krok på kjøkkenet. Mulig det er lukta? Fluene forduftet ihvertfall fra kjøkkenet. Med en gang jeg helte ut mixen var fluene tilbake.
De kommer med maten og potteplanter og sikkert fra gresset utenfor vinduet (kjøkken i 1. etasje). Men med den mixen stående var problemet borte.
 (de stod inne på naborommet til kjøkken/stue)
 (de stod inne på naborommet til kjøkken/stue) 

Synderne var plantene som samboer holder på med, så da er det nok de myggene du nevnerSikkert hærmygg som kommer med jorda i planter. De blir borte og eggene dør hvis planten får tørke helt opp mellom hver vanning. Overvanning eller konstant fuktig jord er synderen