Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Kiwiii
ORIGINAL: Idzaaja den jeg også tenkte på[:)] (har ikke tenkt å prøve meg på å skrive det[8D])
Jeg tenker mer på Schweppes (eller hvordan det nå skrives..) ?
hehe...ja, det skal være et av de mange kjerringrådene...schweppes bitter lemon...uten alkohol selvfølgelig...hehe...ORIGINAL: augustmamma78
Hmm, trur det blir ein tur på butikken for å kjøpe bitter lemon og lakrisbåtar... Om det ikkje virkar, er det sikkert godt [;)]
Tramper ivei til butikken for å kjøpe bitter lemon og lakriiiis
*ORIGINAL: monicab82
ORIGINAL: Augustbebislove
*Tramper ivei til butikken for å kjøpe bitter lemon og lakriiiis
*
Trodde virkelig du skulle ha født nå[X(] Men da får du nyte bitter lemon og lakris med god samvittighet!!!
ORIGINAL: Emja
hehe ja jeg falt jo til slutt for den der "færske ananassen" [:D] For i butikken og kjøpte en færsk en.. kjempe klar for å prøve det ut.. Helt til jeg kom hjem og fikk høre at en måtte spise 5 kilo for at det skulle ha effekt [8D]
Så nå ligger denne enne ananassen min der i kjøleskapet da.. Urørt.. [:D] Får være grenser på hvor despo man skal bli liksom hehehe [:D]
Ang den der sweepsen som ikke jeg heller skal prøve å stave rett på [8D][:D] så hørtes det jo faktisk veldig godt ut.. [:D]
ORIGINAL: Kiwiii
ORIGINAL: Emja
hehe ja jeg falt jo til slutt for den der "færske ananassen" [:D] For i butikken og kjøpte en færsk en.. kjempe klar for å prøve det ut.. Helt til jeg kom hjem og fikk høre at en måtte spise 5 kilo for at det skulle ha effekt [8D]
Så nå ligger denne enne ananassen min der i kjøleskapet da.. Urørt.. [:D] Får være grenser på hvor despo man skal bli liksom hehehe [:D]
Ang den der sweepsen som ikke jeg heller skal prøve å stave rett på [8D][:D] så hørtes det jo faktisk veldig godt ut.. [:D]
![]()