bitter lemon...

mammanerd

Flørter med forumet
hva er det egentlig med denne bitter lemon drikken som skal hjelpe fødsel i gang?

noen som vet?

hvor har dere hørt det? [:)]
bitter lemon.. tenker jo alko drink jeg da.. er vel uten alko dere mener?

Jeg tenker mer på Schweppes (eller hvordan det nå skrives..) ?

ORIGINAL: Idzaa

ja den jeg også tenkte på[:)] (har ikke tenkt å prøve meg på å skrive det[8D])

ORIGINAL: Kiwiii

Hehe, lettere sagt enn gjort ihvertfall [;)]

hehe...ja, det skal være et av de mange kjerringrådene...schweppes bitter lemon...uten alkohol selvfølgelig...hehe...

nå har jeg drukket en 0,5 l flaske, og skal sette til livs nr 2 hvert øyeblikk...lurte egentlig bare hva det er med denne "brusen" som skal hjelpe fødselen i gang liksom...

åssåh! når jeg var i butikken og kjøpte disse, så sa kassadama at jeg burde kjøpe meg en pose med lakrisbåte oxo, det hadde satt hennes fødsel i gang mente hun...jaja, tenkte jeg, considder it done!! kjøpte med meg et lass og har spist opp en pose allerede...*jeg er bare såå sunn*

tenker at de her lakrisbåtene kan ha en lakserende effekt, men jeg har nå hatt løs mage i noen dager, så tviler sterkt på at de hjelper på å komme i gang med rier...

Hehe, lettere sagt enn gjort ihvertfall [;)]
jess[;)]

hehe ja jeg falt jo til slutt for den der "færske ananassen" [:D] For i butikken og kjøpte en færsk en.. kjempe klar for å prøve det ut.. Helt til jeg kom hjem og fikk høre at en måtte spise 5 kilo for at det skulle ha effekt [8D]
Så nå ligger denne enne ananassen min der i kjøleskapet da.. Urørt.. [:D] Får være grenser på hvor despo man skal bli liksom hehehe [:D]

Ang den der sweepsen som ikke jeg heller skal prøve å stave rett på [8D][:D] så hørtes det jo faktisk veldig godt ut.. [:D] 

Hmm, trur det blir ein tur på butikken for å kjøpe bitter lemon og lakrisbåtar... Om det ikkje virkar, er det sikkert godt [;)]

ORIGINAL: augustmamma78

Hmm, trur det blir ein tur på butikken for å kjøpe bitter lemon og lakrisbåtar... Om det ikkje virkar, er det sikkert godt [;)]

Signerer denne [;)]

*Tramper ivei til butikken for å kjøpe bitter lemon og lakriiiis*

ORIGINAL: monicab82

ORIGINAL: Augustbebislove

*Tramper ivei til butikken for å kjøpe bitter lemon og lakriiiis*

Trodde virkelig du skulle ha født nå[X(] Men da får du nyte bitter lemon og lakris med god samvittighet!!!

[X(]neiii, snufs.....har nok ikke det...Termin i morgen, men ingenting som tyder på at jeg skal føde i nær fremtid...men det skjer jo så PLUTSELIG, så håper jeg får meg en overraskelse snart[:D]Får bare nyte timene og dagene fremover, og prøve å ikke tenke så mye på bebbis...men holy kjøttkak, det er IKKE ENKELT!!!!!
Er vel kun 5% som føder på termindagen, så jeg kan vel bare drømmmmmme[:'(]

ORIGINAL: Emja

hehe ja jeg falt jo til slutt for den der "færske ananassen" [:D] For i butikken og kjøpte en færsk en.. kjempe klar for å prøve det ut.. Helt til jeg kom hjem og fikk høre at en måtte spise 5 kilo for at det skulle ha effekt [8D]
Så nå ligger denne enne ananassen min der i kjøleskapet da.. Urørt.. [:D] Får være grenser på hvor despo man skal bli liksom hehehe [:D]

Ang den der sweepsen som ikke jeg heller skal prøve å stave rett på [8D][:D] så hørtes det jo faktisk veldig godt ut.. [:D] 

ORIGINAL: Emja

Ja.. [8D] 5-6 hele ananasser(minst) på rappen..alene.. ohh my god!! [8D] Nei får da heller finne andre kjærringråd om det blir for gale hehe [:D][8D][:D]

Min jordmor anbefalte meg å spise rømmegrøt med to bokser med rømme i, drikke bitter lemon, gå en lang tur og deretter ha sex :)

ORIGINAL: *Pegasus*

Min jordmor anbefalte meg å spise rømmegrøt med to bokser med rømme i, drikke bitter lemon, gå en lang tur og deretter ha sex :)

Å hærregud [8D] Det var litt av en kur hehe [8D] Ja skulle ikke forundre meg om det skulle sette igang noe hehe [:D]

Back
Topp