Bittelitt sjalu...

Ariada88

Glad i forumet
Fikk melding fra søstra mi i stad.. Neste uke drar hu til London for å være au pair!!!!

Og jeg som eeeelsker London... [:D] Jeg vil også.. Hehe. Men, har jo mine fantastiske unger her å ta vare på da, men hørtes digg ut med et betalt halvår i London ja...[:)]

Stilig - har selv vært au pair i Beckenham som ligger i grevskapet Kent (grenser til London) i 8 måneder som 18-åring. Fabelaktig og forferdelig og fantastisk - ville ikke gått glipp av det for alt i verden. Hadde verdens skjønneste barn, men reiste hjem tidligere enn planlagt fordi jeg følte meg isolert og fordi jeg ikke trodde at sjefen min likte meg. Da jeg sa opp fikk jeg vite at de hadde planlagt å be meg å bli ett år til [&:]
Oi - skulle jo ikke kuppe denne tråden - håper søsteren din får det supert, og at du får muligheten til å reise over og besøke henne

Så spennende! Håper hun får det fint der!
Hadde lyst tidligere selv, men ble aldri noe av!

ÅÅå så heldig kan skjønne du er litt sjalu.....
Det angrer jeg litt på at jeg ikke har tatt et år i utlandet.
Håper hun får det bra og trives. Og du kan jo dra på besøk.

ORIGINAL: lenemor

Stilig - har selv vært au pair i Beckenham som ligger i grevskapet Kent (grenser til London) i 8 måneder som 18-åring. Fabelaktig og forferdelig og fantastisk - ville ikke gått glipp av det for alt i verden. Hadde verdens skjønneste barn, men reiste hjem tidligere enn planlagt fordi jeg følte meg isolert og fordi jeg ikke trodde at sjefen min likte meg. Da jeg sa opp fikk jeg vite at de hadde planlagt å be meg å bli ett år til [&:]
Oi - skulle jo ikke kuppe denne tråden - håper søsteren din får det supert, og at du får muligheten til å reise over og besøke henne

Det var jo kjett da... [&:] Men bra du hadde 8 fine måneder da [:)]
Men tror det er en kjempespennende opplevelse ja [:)] Vi kjenner jo hu som er mor til barna, og hu er norsk. De er begge to musikere, så blir nok kanskje litt ekstra reising rundt omkring i verden også.. [:D]

Tviler på jeg rekker å besøke hu, hu er nok tilbake midt på sommeren en gang, hu skal studere til høsten.. Men, vi har en jentetur til gode med mor våres, så blir London om ikke altfor lenge uansett [:D]

jeg er visst litt redd for å angre på ting jeg... så jeg har hatt to år  utenlands.. jeg har jo vært au pair i sveits også - der var jeg  i 13-14 måneder

Høres spennende ut [:D]

Håper hu får en fin opplevelse også, hu skulle egentlig i militæret dette året.. Men fordi hu har astma sendte de hu hjem igjen.. [&:] Hu trener jo og er kjempesporty, men fikk altså ikke komme inn i militæret. Mens en de tok for dopmisbruk fikk beskjed om å levere rene prøver i et halvt år, og så kunne han komme inn.. Så hu var passe pissed off akkurat da... Ville heller ha dophuer enn sporty jenter..

Så veldig gad for at hu nå får gjøre noe annet som er lærerikt og spennende[:D]

ORIGINAL: lenemor

jeg er visst litt redd for å angre på ting jeg... så jeg har hatt to år  utenlands.. jeg har jo vært au pair i sveits også - der var jeg  i 13-14 måneder

Så spennede med sveits da.
Nå er det jo heldigvis ikke forseint å dra til utlandet, vi har vært inne på tanken å dra 1 år til utlandet alle 3 før chr begynner på skolen.

Det skjønner jeg. Jeg har vært au pair en time fra London selv, og det var et av de beste årene i mitt liv. [:)]

Back
Topp