Krøllo Elsker forumet 3 Apr 2011 #1 Hva betyr dette ? "God bless the broken road, that led me straight to you" Jeg vet jeg burde skjønne det, men jeg vet ikke om jeg forstår det rett...[&:]
Hva betyr dette ? "God bless the broken road, that led me straight to you" Jeg vet jeg burde skjønne det, men jeg vet ikke om jeg forstår det rett...[&:]
Fru Riskorn Forumet er livet 3 Apr 2011 #2 Gud velsigne den ødelagte veien som bragte meg direkte til deg.
T Tanntrollet09 Forumet er livet 3 Apr 2011 #3 Hadde det ikke vært for den ødelagte veien, hadde jeg ikke blitt ført til deg.
Krøllo Elsker forumet 3 Apr 2011 #5 Takk for hjelp! Burde jeg tolke det positivt da ? Var en som skrev det til meg...[&:]
Fru Riskorn Forumet er livet 3 Apr 2011 #6 Kan ikke skjønne hvordan det kan tolkes som noe annet enn positivt.
Krøllo Elsker forumet 3 Apr 2011 #7 ORIGINAL: Fru Riskorn Kan ikke skjønne hvordan det kan tolkes som noe annet enn positivt. hehe, nei det er vel igrunnen sant...
ORIGINAL: Fru Riskorn Kan ikke skjønne hvordan det kan tolkes som noe annet enn positivt. hehe, nei det er vel igrunnen sant...
sogn78 Forumet er livet VIP 3 Apr 2011 #8 Det er absolutt positivt ja. Takk Gud for den vanskelige tiden/vegen/situasjonen som førte oss sammen/førte meg til deg[:D]
Det er absolutt positivt ja. Takk Gud for den vanskelige tiden/vegen/situasjonen som førte oss sammen/førte meg til deg[:D]
Krøllo Elsker forumet 3 Apr 2011 #9 ORIGINAL: sogn78 Det er absolutt positivt ja. Takk Gud for den vanskelige tiden/vegen/situasjonen som førte oss sammen/førte meg til deg[:D] Ahhhh smeeeeeelt![:D][:D]
ORIGINAL: sogn78 Det er absolutt positivt ja. Takk Gud for den vanskelige tiden/vegen/situasjonen som førte oss sammen/førte meg til deg[:D] Ahhhh smeeeeeelt![:D][:D]
sogn78 Forumet er livet VIP 3 Apr 2011 #10 ORIGINAL: Krøllo ORIGINAL: sogn78 Det er absolutt positivt ja. Takk Gud for den vanskelige tiden/vegen/situasjonen som førte oss sammen/førte meg til deg[:D] Ahhhh smeeeeeelt![:D][:D] Jaaaa!!! Veldig nydelig skrevet[:)]
ORIGINAL: Krøllo ORIGINAL: sogn78 Det er absolutt positivt ja. Takk Gud for den vanskelige tiden/vegen/situasjonen som førte oss sammen/førte meg til deg[:D] Ahhhh smeeeeeelt![:D][:D] Jaaaa!!! Veldig nydelig skrevet[:)]
Krøllo Elsker forumet 3 Apr 2011 #11 ORIGINAL: sogn78 ORIGINAL: Krøllo ORIGINAL: sogn78 Det er absolutt positivt ja. Takk Gud for den vanskelige tiden/vegen/situasjonen som førte oss sammen/førte meg til deg[:D] Ahhhh smeeeeeelt![:D][:D] Jaaaa!!! Veldig nydelig skrevet[:)] Jeg er visst FORELSKET[:D][:D][:D]
ORIGINAL: sogn78 ORIGINAL: Krøllo ORIGINAL: sogn78 Det er absolutt positivt ja. Takk Gud for den vanskelige tiden/vegen/situasjonen som førte oss sammen/førte meg til deg[:D] Ahhhh smeeeeeelt![:D][:D] Jaaaa!!! Veldig nydelig skrevet[:)] Jeg er visst FORELSKET[:D][:D][:D]