Bittelitt blod

Solalala

Forelsket i forumet
I gårkveld hadde jeg og sambo sex, alt som vanlig. Men da jeg våkna i dagmorges ser jeg rosa flekker på lakenet.
Jeg er 18+3 og ikke hatt antydninger til noen blødning tidligere i svangerskapet. Sex har vi hver dag, så det er heller ikke unormalt.
Jeg har ikke kjent noen smerter, så jeg ble veldig overrasket da jeg våkna og så flekkene.
Burde jeg "gjøre noe"?

Nesten helt sikkert er det ingenting, og når jeg har kontakta helsevesenet sier de også at det er ingenting. Særlig hvis det ikke er noe smerte eller feber involvert. Du får nesten kjenne på om du har lyst å sjekke det ut. Kan jo ta en telefon til jm kanskje? Få en time for litt dopplervirksomhet.

Jeg ringte helsestasjon, som sa det samme som deg. Så lenge ingen smerter, ingen feber og at det ikke var blødning på størrelse med mensen, så var det nok helt ufarlig. Men at jeg burde la det få litt ro, ingen sex og ingen løping de neste dagene. Urk, hvordan skal det gå? Hehe, er jo så glad i begge deler. Hehe...

Jeg ringte helsestasjon, som sa det samme som deg. Så lenge ingen smerter, ingen feber og at det ikke var blødning på størrelse med mensen, så var det nok helt ufarlig. Men at jeg burde la det få litt ro, ingen sex og ingen løping de neste dagene. Urk, hvordan skal det gå? Hehe, er jo så glad i begge deler. Hehe...
Får ta noen dager med ro, så skal du se det ble enda bedre ved gjennopptakelse! :)

Back
Topp