Bittelitet bord til barnerommet hvor?

Babyfacepsycho

Glad i forumet
Skulle hatt et bord som er bare 30 cm bredde på.
Kan gjerne være opp imot 50 cm andre veien men ene veien kan ikke være mer enn 30 cm.

Alle bord jeg finner er minst 50 cm begge veier [>:]

Noen som har et bra tips? [:)]

Kjøp planker og lag selv :P

Dra på loppis å kjøp sånne små bord der, jeg fant et i kjelleren til mamma som jeg malte ! [:)] De finnes i mange størrelser!
Hvis ikke kan du jo bare bruke en krakk? [:)] Bare legge på duk!

ORIGINAL: Kineblomst

Jo det er nesten så jeg vurderer det. Men hadde vært greit og slippe. [:)]

ORIGINAL: *FruM*

Dra på loppis å kjøp sånne små bord der, jeg fant et i kjelleren til mamma som jeg malte ! [:)] De finnes i mange størrelser!
Hvis ikke kan du jo bare bruke en krakk? [:)] Bare legge på duk!

Ja det var jo ikke så dumt, skal ta med en tur og se om jeg finner noe bra til uka. [:)]

ORIGINAL: Babyfacepsycho

snuppa mi trengte et lite nattbord, og da kjøpte min samboer en ferdig malt planke på biltema, og lagde det. Han er snekker da, så han vet jo hva han gjør. Men jeg hadde nok og vurdert det samme.. :)

ORIGINAL: Babyfacepsycho

snuppa mi trengte et lite nattbord, og da kjøpte min samboer en ferdig malt planke på biltema, og lagde det. Han er snekker da, så han vet jo hva han gjør. Men jeg hadde nok og vurdert det samme.. :)

Jo da, er jo helt klart mulig det også.
Men siden jeg ikke trenger det helt enda så titter jeg litt rundt først. Sånn som det er nå får hun plass til det hun har, men skal inn med nytt lekekjøkken og da trengs det nytt bord også for da blir det gamle for stort. [:)]
Finner vi ikke et i passe størrelse så blir det nok til at jeg bygger selv. Klarte jeg og hjelpe mannen min med og sette opp veggene til rommene dems så klarer jeg forhåpentligvis og bygge bord også vel. [8|][:D]

Back
Topp