Bitteliten mage

Jandia

Glad i forumet
Jeg har sååå liten mage i forhold til dere andre på bildene... [:(]
Blir jo nesten litt bekymret, selv om at alle sier det er normalt.

Og så blir jeg jo bittelitt misunnelig også da... For du kan nesten ikke se at jeg er gravid. Med mindre jeg sier noe, eller folk tar på magen, og det får INGEN lov til.
Akkja... Bare litt smågretten, forkjøla og arbeidslei i dag.

*sutre sutre*

Skjønner deg godt jeg Jandia. Men det er ikke bare bare å ha denne digre magen heller. Føler som jeg sprekker.

Jobb lei jeg også, men nå er det 30 min til jeg skal hjem.

Syns nesten ikke noe på meg heller [:(] kunne ønske magen kom nå kjempefort, for jeg skal på julebord neste helg, og da hadde det vert fint om man kunne se at jeg er gravid, i steden for å tro at jeg bare er litt lubben..[8|]

Magen kommer garantert! Jeg synes det har skjedd MYE med min på bare en uke. Har følt forskjell fra dag til dag en liten periode. Morsomt [:)]

magen kan komme plutselig.det gjorde det hos meg!!! du blir sikkert glad for det mot slutten hvis magen ikke blir så stor!!![:D]

Ingen mager er jo like da, heldigvis[:)] Møtte ei hjemmefra med termin samme dag som meg. Hun er høy og tynn, jeg er liten og normal. Men magen hennes syntes nesten ikke, og min står rett ut som om jeg var 9mnd på vei (syns jeg sjøl da)[:)] Overkroppen min er miniatyrisk, så babyen har ikke noe valg enn å presse seg utover her[:)]

Den kommer nok Jandia...[:)] Jeg er ikke så stor ennå jeg heller, men merker stor forskjell på når jeg har spist og ikke... Var på tur til Gøteborg i helgen, og syntes alle så på meg at jeg var gravid...

Jo takk for trøst.
Den kommer nok... og joda, jeg ser jo at den er litt større enn da jeg skjønte jeg var gravid :-)

Mannen kommenterer hele tiden at magen har vokst.

[:D] Er vel bare litt utålmodig.

Liten mage ja... henger meg på der... saaavner d å ha litt mage, og ikkje bare ein liten bulk... ser nesten ut som om e bare e blitt feit... men er jo litt heldig då...forhåpentligvis ikkje så vanskelig å bli kvitt igjen :)

Back
Topp