Bitteliten blødning

Mamma til Ei og en/ei i magen

Første møte med forumet
hei.
Jeg er nå inne i mitt 2 svangerskap. Har ei søt litta frøken på 14 mnd.
I går/I natt fikk jeg litt lyserødt slim på papiret når jeg var på toalettet. Veldig tynt, men det var der.
Jeg er 7+2 i dag..

Noen som vet hva dette er?
Jeg tenker at det ikke er noe å bekymre seg for da det var så lite og siden jeg ikke har noen smerter (annet enn en litt øm korsrygg)..
 
Som regel er det helt ufarlig. Den gangen jeg opplevde det var det tegn på MA. Umulig å vite dessverre.
 
Takk.
Kan være så mangt vet jeg.
Dette er et IVF barn og er midt oppi etterbehandlingen med Luthius og det i seg selv kan fint gi noen blødninger..
Skal på UL i mrg så da vet jeg snart..
 
Takk.
Kan være så mangt vet jeg.
Dette er et IVF barn og er midt oppi etterbehandlingen med Luthius og det i seg selv kan fint gi noen blødninger..
Skal på UL i mrg så da vet jeg snart..

Husk å gi rapport etter UL. Krysser fingre for at alt er bra. Jeg skylder på Lutinus for alle bivirkninger ;-)
 
Takk.
Kan være så mangt vet jeg.
Dette er et IVF barn og er midt oppi etterbehandlingen med Luthius og det i seg selv kan fint gi noen blødninger..
Skal på UL i mrg så da vet jeg snart..

Masse lykke til i morgen! Krysser fingrene for deg[emoji173]️
 
Takk.
Kan være så mangt vet jeg.
Dette er et IVF barn og er midt oppi etterbehandlingen med Luthius og det i seg selv kan fint gi noen blødninger..
Skal på UL i mrg så da vet jeg snart..

Jeg hadde ofte litt rosa i lutinusrestene jeg også. ICSI baby her :) Alt så fint ut på UL 6+0 og skal på ny fredag 8+0
 
Takk.
Kan være så mangt vet jeg.
Dette er et IVF barn og er midt oppi etterbehandlingen med Luthius og det i seg selv kan fint gi noen blødninger..
Skal på UL i mrg så da vet jeg snart..
Helt sikkert lutinus [emoji4] Guuu for noe dritt! Så glad jeg slipper denne gangen
 
Jeg har fossblør faktisk til tiderjeg har fylt et bind liksom!! Men kommer på UL og der banker spiras hjerte❤️
Men viste seg jeg var gravid med 3 og har 1 spire som lever❤️❤️Så jeg håper nå bare på at den siste trives godt!
Masse lykke til❤️ Jeg hadde samme som deg sist og Kristian er 6 år i morgen så det gikk jo fint
 
Takk.
Kan være så mangt vet jeg.
Dette er et IVF barn og er midt oppi etterbehandlingen med Luthius og det i seg selv kan fint gi noen blødninger..
Skal på UL i mrg så da vet jeg snart..

Når er ultralyden? Har du vært der allerede?
 
Husk å gi rapport etter UL. Krysser fingre for at alt er bra. Jeg skylder på Lutinus for alle bivirkninger ;-)

Venter fremdeles spent på hvordan det gikk på ultralyd?
 
Back
Topp