Bittelillesøster ble født 22.04

Rena

Betatt av forumet
To dager før ordinær ultralyd ble det stille i magen min. På ultralyd var det ikke noe liv og fire dager etter det ble stille, ble hun født. 170 gram og 24 cm lang.
Navlestrengen hadde surret seg stramt flere ganger rundt halsen så det ble konkludert at dette var årsaken.
Vi er helt knust, føles helt forferdelig at hun var frisk og kanskje litt for sprek, så utrolig uheldig hun var :(
Så utrolig lik storesøster og helt nydelig <3
.. hvordan vi skal komme over dette vet jeg ikke.

Sniker meg stille ut herfra.. masse lykke til jenter <3

Ufattelig vondt og trist å lese :( klarer ikke å forestille meg hvordan du har det nå. Veldig skummelt, man har aldri noen garanti .. Ikke i magen, ikke i livet ellers. Søk trøst i de rundt deg og kos deg ekstra med storesøster , så håper jeg en liten spire fester seg snart hos deg igjen! Sender varme tanker og klemmer fra meg!

Åh herremin så ufattelig trist lesing :( tårene striler her, jeg finner ikke ord. Håper dere tar hånd om hverandre... Jeg håper det går bedre med dere etterhvert ❤️ og at det en dag blir en ny spire som klamrer seg fast i 9 måneder.

Dette var utrolig trist Rena :( Mine tanker går til deg nå! Vet akuratt hvordan du har det!! Og det er tøft og tungt :( Viktigste er å ta tiden til betraktning og gråte masse, det hjalp meg veldig! Gråt og gråt og snakket masse med samboeren min hver gang jeg var lei meg og tenkte... Han var utrolig flink til å lytte og trøste!! Det er godt dere fikk se hun, det vil dere ikke angre på! Vi gjorde det samme og sitter igjen med positive tanker om at vi fikk se han! Englemammaer er sterke! Få ro i kroppen igjen og prøv på nytt <3 Mange klemmer til deg <3<3

Så ufattelig trist :( Varme klemmer frå meg :Heartred

Herregud så trist:( ta vare på hverandre! Sender klemmer og omtanke.

Uff, så ubeskrivelig trist og urettferdig! Jeg gråter for dere idag :( Ta vare på hverandre :Heartred sender en klem

Kondulerer så utrolig mye :( en kan ikke ordlegge seg riktig eller rikelig nok i slike situasjoner, men ta vare på hverandre i denne tiden:( for en forferdelig lesning :( :(
Store klemmer fra ei på oktober forumet

Back
Topp