Bittelillesøster <3

Husmusa¤venter nr3¤

Flørter med forumet

I går va vi nok en gang å hilste på bittelillesøster <3 Alt sto bra til,å alt var som det skulle der.
Blodet som de har funnet hos meg,kommer heldivis ikke fra barnet,morkaken eller livmoren. Så det er jo godt. Så da blir det flere undersøkelser på meg,for de mener det kommer fra nyren eller urinveien. Håper svarene snart er gode .

Ønsker alle sammen en flott fredag.. - er jo ukas beste dag jo <3 

Så hærlig! :) Lillesøster ligger å vinker til dere! :)
Håper dem finner ut hvor blodet kommer fra. :)
God fredag,og god helg til deg og dine! :)

herlig bilde!

En liten skjønning <3

Klatremus Lillemann skrev:
Så flott bilde! :) Håper de finner ut hva det kommer av. Blør du mye da?

Takk! Nei,ikke så mye. Men det kommer stadig vekk rosa på papiret. Å de urinprøvene jeg har levert inn har vært mye blod i. Så da ønsker de å finne ut av hva det er. Men det hadde heldigvis ingenting med bittelillesøster å gjøre,å det er jo godt :-)

Husmusa¤venter nr3¤ skrev:

Takk! Nei,ikke så mye. Men det kommer stadig vekk rosa på papiret. Å de urinprøvene jeg har levert inn har vært mye blod i. Så da ønsker de å finne ut av hva det er. Men det hadde heldigvis ingenting med bittelillesøster å gjøre,å det er jo godt :-)

Gratulerer med liten jente:) Og så bra det ikke var noe med graviditeten eller lille jenta..:) Håper de finner ut snart hva det er, og at det ikke er noe alvorlig.

lillechille skrev:

Husmusa¤venter nr3¤ skrev:

Gratulerer med liten jente:) Og så bra det ikke var noe med graviditeten eller lille jenta..:) Håper de finner ut snart hva det er, og at det ikke er noe alvorlig.

Tusen takk! :-) Veldig godt å vite at det ikke var noe galt der. Men håper de finner ut av hva det er. De tror det er nyrene eller urinveiene mine. Så det blir nå noen flere undersøkelser. 

Back
Topp