Bitt av basillen!!

Bølla 22.mai

Elsker forumet
Den blir sikkert fin den [;)]

Jeg vet! [:D]
Tatt en så vil du def ha flere! har to til nå å ønsker meg flere!!
Sukker hver gang jeg går forbi et studio damnit..! [8D]

Den var knall fin!!Har lyst på sånn jeg å!!!![;)][;)][;)]

SÅ fin den var!!!

Har en, men blir nok ikke fler...

ORIGINAL: MammaAne

Jeg vet! [:D]
Tatt en så vil du def ha flere! har to til nå å ønsker meg flere!!
Sukker hver gang jeg går forbi et studio damnit..! [8D]

Samme her! Men jeg mener at 2 får holde for min del[;)]

Men den var knallfin Bølla!

Denna kroppen skal IKKE svimerkes mer - har et arr etter et brannsår - det får være nokg[;)][8D]

ORIGINAL: ~Fiorellina~

Denna kroppen skal IKKE svimerkes mer - har et arr etter et brannsår - det får være nokg[;)][8D]

Hehe[;)]

Den var stilig Bølla![:)] Jeg har en tatovering og har lyst på en til. Får se hva det blir til etterhvert

Hihi! Har en søt svart djevel i korsryggen, og kinategn på leggen.
Det holder i massevis [:D]

Det var et utrolig vakkert tegn. Hvor skal du ha det?
Har litt lyst på navnet til barna jeg og, men vet liksom ikke hvor...

Jeg tenkte å ta den på håndbaken på høyrearmen. I tillegg har jeg nå bestemt meg for å ta ett par stjerner til på leggen, slik at den ser mer "ferdig" ut!!

Jeg er alt for pingle til å tattovere meg! ser så vondt ut atte!
Ville da hatt en sommerfugl eller en delfin. søt og uskyldig.[;)]

Den du har tenkt deg var utrolig fin da!!!
koselig når det betyr noe det man tattoverer[:)]

Den var fin[:D]
Jeg har selv 2 stk.
En mellom skulderbladene og en på undersiden av armen.
Vil tatovere inn navnet og fødsels datoen til Kristian også, eller bare datoen[:D] Men vet ikke hvor jeg skal ha det enda[8|]

ORIGINAL: tyren81

Den var knall fin!!Har lyst på sånn jeg å!!!![;)][;)][;)]

Har veldig lyst på en Sommerfugl på korsryggen.
Har et bilde av en som æ har hatt siden æ var 16 år. Har drømt om den siden da- så da e man vel temmelig sikker da [:D]

hihi[:)],
har 9 arr på magen etter ulike operasjoner i tillegg til strekkmerker, så skal nok ikke ha noe tatovering i den regionen for å si det slik[;)][8D]

Men, skal ta tatovering til sommeren og gleder meg veldig[:)] Blir mest sannsynlig en engel (eeelsker engler) på armen eller ankelen[;)]

ORIGINAL: tinejento

hihi[:)],
har 9 arr på magen etter ulike operasjoner i tillegg til strekkmerker, så skal nok ikke ha noe tatovering i den regionen for å si det slik[;)][8D]

Men, skal ta tatovering til sommeren og gleder meg veldig[:)] Blir mest sannsynlig en engel (eeelsker engler) på armen eller ankelen[;)]

Vil bare tipse deg om at du ikke kan utsette den nye tatoveringen for for mye sol, ei heller bade i (saltvann eller???) klorvann når du har tatt den. Jeg anbefaler deg å ta den fire uker før du regner med å begynne å bade, ellers må du vente i fire uker for at den skal se pen ut og ikke bli arrete!!

Den var stilig!!! [:D]

Jeg har ønska meg en lenge, men er litt for pysete... så det blir aldri noe av! [8D]

Back
Topp