Biting....

Lene1986

Forumet er livet
Vet det ikke er gøy for de foreldrene som har barn som biter.
Men nå er det 4. gang Magnus kommer hjem fra barnehagen på 1 mnd der samme gutten har bitt han. Når han kom hjem i går hadde gutten nesten bitt han til blods pluss det er ett svært blåmerke nedenfor. Så tydelig at gutten har bitt hardt. [:(] Å da hadde Magnus mye klær på seg i går, hadde tykk boddy og tykke flees klær oppå der. Dette var midt på ryggen hadde blitt bitt.
I dag ville han ikke i barnehagen for han fikk aua der... [:(] Når vi kom ned så skulle han bare sitte på fanget til hun ene.
Det som sjokker meg enda mer er at det var 3 voksne til stede på avdelingen når dette skjedde og ingen hadde fått det med seg. Å rommet er ikke stort for å sei det sånn...

[&:][&:]
Skjedde oss og i begynnelsen..han var skikkelig utsatt!!! Det gjorde vondt i mammahjerta[:(][:(]
Synes virkelig du skal ta det opp med de ansatte- for det er jo tydlig et prob!! Og ikkje minst når han begynner å bli redd for å gå i bhg, då må det jo taes tak i!!!
Stakkar lille gutten din, håpe det blir bedre[:D]

Det som jeg syns er værst er at det er han som han leker mest med som biter han.[&:] 

Nei sånn hadde vi og det, flere ganger kom hun hjem med bitemerker, og to av gangene hadde de ikke fått det med seg, dvs jeg som så dem! [&:] Men jeg vet hvem som biter henne, og det er ei som ELSKER Emma, de leker så godt sommen og hun er helt i gir år EMma kommer om morran.. SÅ de sier at det er veldig vanskelig å være der når det skje, da det aldri en noen krangle eller forvarsel av den grunn.... Samme somd ere ser jeg! Derfor vrient sier de - og de skjønner ikke hvorfor hu biter Emma ..

Jeg skjønner deg masse jeg! Og håper virkelig de tar tak i det! Ja er ikke gøy å ha barn som biter, men det å ha et barn som ikke vil i barnehagen fordi det er aua der, som kommer hjem med sår - det er VAFFAL ikke gøy [:(]

Jeg var veldig klar for å si i fra at jeg gjerne vil "kreve" at de hadde en ekstra på jobb som skulle følge med hele tiden, for å bli bitt 5 ganger på en uke er IKKE ok [>:] Heldigvis stoppa det.. Men jeg ville om jeg var deg, om det skjer om og om igjen - hørt om muligheten til at en person skal følge ekstra med!

Nei jeg er helt oppitt over vår bhg også - til tross for at det er mitt barn som biter - eller det går litt sånn begge veier mellom de tre.

Men vi har funnet ut at når pappa drar på tur så biter Alis så da vet bhg å følge nøye med hun de dagene[:)]

Back
Topp