Pin-up
Forumet er livet
Det viktigste for meg hadde vært kommunikasjonen med barnehagen. Så lenge jeg kunne føle meg trygg på at de ansatte jobbet med saken og gjorde det de kunne for å forhindre det hadde jeg ikke blitt opprørt, selv om det er vondt når barnet ditt kommer hjem med bitemerker. Hadde det derimot skjedd flere ganger at barnet kom hjem med tannmerker og ingen fortalte deg på forhånd at det har forekommet biting, da hadde jeg tatt det opp.
Jeg er selv pedagogisk leder og vi hadde senest i dag foreldremøte der vi blant annet snakket om konflikthåndtering, da særlig med tanke på biting. Personlig tror jeg det nesten hadde vært verre å få vite at gutten min til stadighet bet, selv om det selvsagt også hadde vært fælt om han gjentatte ganger ble bitt.
Jeg er selv pedagogisk leder og vi hadde senest i dag foreldremøte der vi blant annet snakket om konflikthåndtering, da særlig med tanke på biting. Personlig tror jeg det nesten hadde vært verre å få vite at gutten min til stadighet bet, selv om det selvsagt også hadde vært fælt om han gjentatte ganger ble bitt.