Biting av seng

MONICA

Betatt av forumet
Flere en meg som har unger som   biter opp sprinkelsenga?
jenta mi gjør de ver dag biter opp flere tre biter, hun gnager og biter hele  tida.hva gjør dere med de dere som har barn som gjør de? er snart redd hun bitt over nå[&:] får te å bitt  av store tre biter av senga ikke så lett å ungå de når eg har lagt na for kvelden da[&:][8|]  hun spis de litt og, vet noen om de er farlikt? vet noen hva eg skal gjøre med de? har tenkt over å ha reiseseng da kan ho ikke bite av.[8|][8|]

Kan jo ikke være bra å få i seg. Kan jo sette det i halsen. Tror jeg ville byttet seng...

Aner virkelig ikke hvordan dette er, men hva med å prøve biteringer? Kunne hun vært interessert
i å bite på dem istedetfor? Hørtes ikke helt sunt ut at hun spiser opp litt av treflisene...

trur nok ikke bitering hjelper når hun er så stor da er andre ting inntresanne[8|]

Nei, du er ikke alene! Solveig hadde en periode med biting på senga! Dette hadde nok en sammenheng med at hun fikk tenner. Hun sluttet med dette av seg selv.

ok takk for svar[:)]

Vi har en ganske fin sprinkelseng, bra merke, den har beskyttelse øverst for å forhindre nettopp dette, veeeeeldig kjekkt[:)]
Da holder den lenger også[:D]

Minsten min beit og beit, eller gangde av malingsfliser, han var full av malingsfliser i munn og ansiktet, dette var det eneste han tenkte på når han kom i senga en periode, så her endte det opp med at han ligger bundet i babypose...... det går veldig fint.....

Back
Topp