Biter

x1xCatrine2

Gift med forumet
De barna som har fått tenner og som får pupp, biter de dere?

Theo beit nå inni hampen i fingeren min i dag, fikk skikkelig tannmerke, men puppen har han ikke bitt ordentlig enda... Men må innrømme at jeg tenker på det hver gang han skal få pupp![&:]

huff[&:]  kan då dele med deg at når de bite med gummane så er det vondt også[:o]  julie gjorde det fordi ho kjeda seg. eg måtte vie all min oppmerksomhet på ho,ellers så kneip ho til[:D] håper det ennå går lenge til han skjønner at det går ann å bite i dei.[:)]

ORIGINAL: frøken my

huff[&:]  kan då dele med deg at når de bite med gummane så er det vondt også[:o]  julie gjorde det fordi ho kjeda seg. eg måtte vie all min oppmerksomhet på ho,ellers så kneip ho til[:D] håper det ennå går lenge til han skjønner at det går ann å bite i dei.[:)]

hehe, sånn ere her også, gjett om jeg gruer meg til tenna kommer!
skjønner ikke at han klarer å bite så sinnsykt hardt bare m gummene! og så drar han nipper`n utover, så den er nesten 10 cm lang, haha jeg må jo le oxo da,selv om det gjør vondt[:D][:D]

så kikker han på meg og flirer,den lille sniken...[:D][:D]

Jeg ammer ikke lenger, så slipper å grue meg for å bli bitt i puppen [8D]
Men får han fingeren min inn i munnen, så hogger'n jammen til! og det gjør vondt!

Heldigvis har puppen fått vert i fred *bankehardtibordet*!
Han gnog litt med gommene, men når tanna kom var det over... Men fy hvor skarpe de tenna er! Jeg håper det fortsetter sånn [:D]

Jepp, snuppa biter her med to hoggtenner.. auau! Prøver å si nei il ho på en litt streng måte, og nå er det heldigvis ikke så ofte lengre!!

Vi snakket litt om det her på siste barselgruppe.
Fikk tips om å ta babyen fra puppen hver gang den biter, og gi en bitering.
Så tilbake til puppen igjen. Det skal visst funke.
Her er det ikke noen tenner enda, så jeg har ikke testet det selv men en av de andre sa det virket bra.

ORIGINAL: frøken my

Stemmer det, jah!!

ORIGINAL: maiblomst

Heldigvis har puppen fått vert i fred *bankehardtibordet*!
Han gnog litt med gommene, men når tanna kom var det over... Men fy hvor skarpe de tenna er! Jeg håper det fortsetter sånn [:D]

hehe så du husket å banke i bordet denne gangen [:D]

Tobias biter med gommene og det er forfereelig vondt, driver å vurderer å slutte å amme snart så om det kommer en tann er det slutt her. Han er jo mest interresert i puppen på natta, og da trenger han den egentlig ikke lenger når han nærmer seg 7 mnd.

Back
Topp