biter...

aimie

Forelsket i forumet
Snuppa biter så voldsomt i puppen når jeg ammer... Aner ikke hva jeg skal gjøre.
Har prøvd å si nei ganske høyt, avslutter ammingen osv. Hun biter hver gang, og jeg sliter med å få henne til å slippe taket. Noen med råd?

uffda ikke noe godt.... Eg skriker høyt au, men det er fordi jeg støkker..... da slipper hun taket heldigvis.....

Ha fingeren i munnvika så du kan lirke ut puppen eller noe [8D] aldri hatt det problemet så vet ikke..ammeskjold?[:D]

Prøv å sku hodet hennes mot puppen istedenfor å ta ho vekk [:)]

Takk for gode råd [:)]

Er så fælt å skrike til henne også, hun begynner å gråte også... [:(]
Håper d går seg til snart!

Uff, kan ikke være lett.. her slutter vi snart av med amminga, merke lillemann stadig prøver ut tennene sine her også, noe jeg ikke er så begeistra for.. Men verste er at det ser ut som om han vet at det gjør vondt..
For i mårrest sku jeg amme han.. han ligger å ser lurt på meg, å smiler litt, å jeg ser tilbake, da biter han tak i puppen, å ser en anna vei 'Nei' sir eg da!, å da smiler han tilbake,å gjør det samme på nytt, bare at han skyver seg bak, mens han biter i puppen! <- Utrolig vondt![&:]

Lykke til, håper det årner seg for dere[:)]

Her er det slutt på pupp med en gang han biter. Prøver evt igjen etter en halv time. Funker det ikke da er det slutt. Her biter han meg til blods.... Vi har kutta nattamming og det hjalp litt. Da er han sulten når han får pupp på morningen og da biter han ikke. Så min konklusjon er: Biter han er han ikke sulten nok. Uansett så er det vondt. Lykke til....

Og jeg er evig glad for at vesla mi ikke har fått tenner [8D]

har ikke ammet denne snuppa siden hun var 1 mnd, men med storebror fullammet eg. Han bet meg ett par ganger og eg skvatt slik når han gjorde det og skrek til, da ble han så skremt at til slutt gjorde han det ikke mer.

Back
Topp