Biter ved amming.

Førtis78

Glad i forumet
It's gonna be May 2019
Gutten min på 9 mnder har begynt å bite under amming nå, dette gjør så sykt vondt at jeg må bare koble han fra og klarer ikke amme mer.
Er dette slutten på amme eventyret vårt?
 
Gutten min på 9 mnder har begynt å bite under amming nå, dette gjør så sykt vondt at jeg må bare koble han fra og klarer ikke amme mer.
Er dette slutten på amme eventyret vårt?
Det trenger det ikke være :hilarious: min gjorde det samme en periode. Jeg gjorde som jeg fikk tips fra helsesøster: hold hånda klar bak hodet hans, ide du merker at han skal til å bite Så presser du hodet hans inntil deg. Da vil jo mest sannsynlig puppen dekke nesen og alt. Han må da slippe taket med tennene og du kan koble av full fart mens tennene hans ikke er sammenklemt:p håper det var forståelig. Det er iallefall det eneste som har fungert her. Etter hvert så skjønte han greia å sluttet med det. Det høres litt brutalt ut men det er ikke egentlig det. Tar bare et par sekunder. Lykke til :hilarious:
 
Neida, det behøver ikke være over.

Det er helt normalt at de biter i perioder.

Jeg stakk alltid lillefingeren inn i munnviken, da slapp de fordi vakumet ble borte.

Tok de vekk fra puppen, og da ble det ikke mat. Venta 5 min og prøvde igjen. Beit de igjen var det igjen slutt på mat. Neste gang spiste de vanlig. Og med sånn runde flere ganger så slutta de å bite.
 
Back
Topp