Biter under amming

2 søte små

Forumet er livet
Januarskatter 2015
Augustbarna 2021
Da har mini begynt å bite under ammingen og med 1 tann på god vei så er det ikke noe å rope hurra for:-/. Jeg skvetter hver gang han biter:-/
 
Uuuuff! Det gjør min lille snuppe også, men ho har ikke tenner enda da! Synes det er vondt nok med gommene jeg:-/ Jeg må følge veldig med når ho begynner å bli mett, for da stopper ho å suge også biter ho til! Men ho biter bare når ho er mett, eller hvis ho blir veldig distrahert av andre ting:)
 
Min og bet med gomene før tannen kom:-/. Vondt nok det;-). Satser på at det en en liten fase med bitingen ellers spørs det om jeg holder ut så mye lenger:)
 
Auau! Mi lille har også gjort det noen ganger, og hun har to tenner nede... Slett ikke noe særlig. Litt småkrise, faktisk, det går jo ikke an. Så jeg passer også ekstra godt på når hun begynner å bli mett, evt når hun er i ørska om natta og skal die. Har fått tips om å dytte ungen inntil seg i stedet for å trekke seg/ungen unna. Da slipper de, og man unngår riving i tillegg til biting... usj, altså, meeeget ubehagelige greier!
 
Auau! Mi lille har også gjort det noen ganger, og hun har to tenner nede... Slett ikke noe særlig. Litt småkrise, faktisk, det går jo ikke an. Så jeg passer også ekstra godt på når hun begynner å bli mett, evt når hun er i ørska om natta og skal die. Har fått tips om å dytte ungen inntil seg i stedet for å trekke seg/ungen unna. Da slipper de, og man unngår riving i tillegg til biting... usj, altså, meeeget ubehagelige greier!
Skulle gjerne vært foruten den bitingen:p
 
Min biter som bare det når han ammes, men er litt greiere med brystskjold da merkes det ikke så godt :)
 
Back
Topp