*biter negler* HÅÅÅÅÅPER på positivt svar denne gangen da..

Malin88

Flørter med forumet
Heia! Dette er den andre måneden jeg og min kjære "prøver" og vi håper at vi lykkes. Huff, forrje måned var det utrolig leit at testen ble negativ. TRAGISK![:(]

Jeg hadde eggløsning nå på søndag, så nå er det "bare" 10 dager til jeg vanligvis skulle hatt den forhatte tanta på besøk. Huff.. Håper ikke hun kommer!
MEN det som er så dumt, er at jeg slutta med pillen 07. august, så mensen min er ikke regelmessig ennå. Forrje mens var den 6 dager ca, "forsinka". Tok testen den fjerde dagen sammen med samboeren min. -Ja, dere vet resultatet....[:@]

Såh.. Ønsk meg lykke til.. Har hørt (og lest på babyverdenens sider) at når en slutter med pillene, kan det ta 2-3 (eller var det 3-4) måneder før en blir gravid. Kjipt. Er utålmodig, jeg! [:D]

Sukk.. 10 dager......

Tante: du er IKKE velkommen denne måneden!!! ([:D])

Koz Malin88

Sender din tante på ferie denne måneden!! Langt av gårde i 9 mnd vi...
Lykke til!!! Håper du er gravid nå da!!!

lykke til, krysser fingrene for deg og håper på en spire[:D][:D]

Krysser fingrene for deg

LYKKE TIL...HÅPER SPIREN SITTER DENNE GANGEN...[:D][:D][:D][:D]

Tusen takk alle sammen!! [:)] Jeg har vært mye inne på dette forumet å lest. Det er et kjempe hyggelig forum! [:D]

Lykke til [:D]

lykke til[;)]

ja lykke til[;)]

Masse lykke til [:D][:D]

Vil bare ønske deg lykke til jeg også [;)] krysser fingrene for deg ..

Vil ønske deg lykke til[:D]

jeg ønsker deg lykke til [:)][:)]

Håper det klaffer for deg denne måneden Malin88.

Jeg har også sluttet med piller, men venter enda på å få mensen. Har liksom ikke begynt prøvinga enda. I dag er den 34. dagen i syklusen og enda ingen mens...Har selvsagt testet om jeg var gravid....negativt. Men, men håper på at mensen dukker opp. Fikk du den med en gang etter pilleslutten?

M

ORIGINAL: Godhjerta

ORIGINAL: Trine82

ta med tanta mi og på cruise... til langtvekkistan......

Lykke til med testinga om 2 dager. [:D]
Vedder på at tanta di fikk egen lugar med champagne og jordbær. Så nå blir hun nok ikke fristet på å besøke deg, der hun koser seg på cruiset. [:D]

Holder-tummarna!
Klem

heheh.... skal iallefall ta en test på mandag selv om jeg har en følelse av at syklusen min kanskje kan være 40 dager nå....... spennende dette.. Fikk skikkelig tempstigning i går og idag [:D]

Før jeg begynte på pilla hadde jeg punktlig syklus.. Da var den på 35 dager... Men det kan jo endre seg da... Men jeg håper og den stabiliserer seg, det værste er å ikke vite...

Håper og det klaffer for oss begge, og at vi får sommerbarn [:)]

Jeg vil også ha ett sommerbarn [:D][:D]

Back
Topp