Biter hull i smokkene

Venternummer3

Juni12s tålmodige :)
VIP
Augustlykke 2015
MayDay2021
Det har min lille begynt med. Biter store hull på hver side av sutten...:rolleyes: Synes ikke noe om det, er redd han brått biter den av og får den i halsen på natta eller noe..Han tar bare silikonsuttene, de av latex (?) liker han ikke. Sjekker de hver dag da, og kaster alle det er rift eller hull i selvfølgelig. Jaja, god unnskyldning til å kjøpe nye. For jeg elsker å handle sutter;)


Sent from my iPhone using Tapatalk -
 
Var sånn storebror begynte med også, da ble det smokkeslutt her i hus... For det første syntes jeg det var skummelt om han skulle bite i stykker om natta og sette i halsen, for det andre ble det sabla dyrt når det gikk en smokk i døgnet minimum ;-)

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
Her gjorde det hun for en periode, men sluttet like fort som det begynte.

Nå derimot snur hun smokken rundt og det er den samme veien hele tiden. Vet ikke hvor hun har fått det ifra.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Håper han slutter med det da!
*bank i bordet* så har ikke snuppa gjort det her enda, og håper hun ikke gjør det heller

Sent from my LG-E610 using BV Forum mobile app
 
Får håpe han slutter med det:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Håper han legger det av seg, syns det hørtes litt skummelt ut..


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Oi, det kan jo fort bli skummelt:confused:
Håper han slutter!

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Jeg har prøvd å rive og dra i dem som det har vært hull i på sidene. Han biter heldigvis ikke i midten. Sjekker alltid at den er hel på kvelden, han gjør det heldigvis ikke på natta da...
Mye mulig vi burde sluttet, men det er bare 3 mnd siden han begynte å sove natta gjennom så det tør jeg ikke. Men om han begynner å bite på natta må jeg vel vurdere det...


Sent from my iPhone using Tapatalk -
 
Back
Topp