Bitchy

sjanetta_sunrise

Forelsket i forumet
He he...huff.er det bare meg som irriterer seg over alt for tiden? Har mannen kjøpt feil melk, blir jeg sint, går ikke akkurat det programmet på tv som jeg gleder meg så til kan jeg kjenne på irritasjon...mennesker som sprayer seg med for mye parfyme..æsj :confused: føler meg skikkelig bitchy for tiden, og får ofte dårlig sammvittighet i etterkant av oppførselen min...
Skulle tro at en klarte å styre hormonene litt mer... Og jeg tror ikke jeg er slik til vanlig altså.he he:D
 
Ja, huff, ikke minst har jeg kortere lunte med ungene, selv om jeg prøver så godt jeg kan å ta meg sammen...
 
Samma her! Hadde nettopp en episode istad. Vi skulle dra hjem fra feriestedet vårt og jeg ville innom MC Donalds og kjøpe meg frappe siden jeg elsker det men ikke har en i nærheten av dær vi bor. Men det var så lang kø både inne og på drive in at jeg klikka og bare dro. Var sinna på gubben lenge etterpå :p
 
Har heldigvis ikke merket noe til det enda. Sist svangerskap (første) var det ille! :p
 
Ja, huff, ikke minst har jeg kortere lunte med ungene, selv om jeg prøver så godt jeg kan å ta meg sammen...
Ja.kjenner til det jeg også.og det er litt vondt siden de ikke skjønner bæret.prøver å forklare så godt jeg kan da og si unnskyld om jeg var urettferdig:(
 
Ja er definitivt mer amper. Tenker det er en blanding av hormoner, snus-slutt og kvalme.
 
Var veldig irritabel da jeg var på jobb, sliten, kvalm og hormonell sammen med mange bråkete 6åringer er en dårlig kombinasjon. Sykmeldt nå, men håper at jeg er i litt bedre humør når jeg er tilbake på jobb igjen. Ikke gøy for noen av oss om jeg er grinete :)
 
Er slik jeg også :(
 
He he...huff.er det bare meg som irriterer seg over alt for tiden? Har mannen kjøpt feil melk, blir jeg sint, går ikke akkurat det programmet på tv som jeg gleder meg så til kan jeg kjenne på irritasjon...mennesker som sprayer seg med for mye parfyme..æsj :confused: føler meg skikkelig bitchy for tiden, og får ofte dårlig sammvittighet i etterkant av oppførselen min...
Skulle tro at en klarte å styre hormonene litt mer... Og jeg tror ikke jeg er slik til vanlig altså.he he:D
Niks, det er IKKE bare deg!! ;) Jeg er ei hurpe mot alle, og synes alle folk er irriterende, spesielt på butikken eller i byen Huffamei!
 
Jeg er også bitchy, og har fått bekrefta av de som er rundt meg:smiley-angelic008, jeg var ikke slik sist og fikk jente, så jeg har undra meg om det blir gutt denne gangenxsmile9 hoho har mye moro om dagen:smiley-angry007, håper det stabiliserer seg snart!
 
Back
Topp