Birgitte B og LilleSola!!!!

sommerfugler85

Elsker forumet
Hei og hopp! Jeg er jo egentlig sladrevenn med dere begge, men jeg er så utrolig skjeldent her inne, og kommer nok ikke til å være her så veldig mye mer fremover heller, bortsett fra di gangene jeg tilfeldigvis titter innom.hehe. Så jeg tenkte kanskje at det var greit å si slik at dere kanskje heller kunne være sladrevenn for hverandre? Eller om det er noen andre dere vil "sladre" med?  :) Tenkte uansett det var greit å si ifra :)
 
dytter denne opp igjen jeg..kan jo hende di ikke er så aktive lenger her di og da.. men prøver igjen :)
 
:) Fikk det med meg og har gitt beskjed til LilleSola også :) Takk, håper alt er bra med deg?
 
Er utrolig dårlig på å være her inne jeg også, men vi har snakket sammen jeg og Birgitte ja, og er helt i orden :) <3
 
Så bra! :D

Med meg er alt supert egentlig! Dagene flyr så fort forbi, og 2 åringen vår har vært så utrolig mye syk i vinter, akkurat nå er det omgangssyken han har..hehe, så blir liksom ikke så mye tid til å sitte her på nettet hehe :)

Håper alt står bra til med dere og! Jeg popper litt innom innimellom, så får jo med meg noe, men ikke så mye hehe :)
 
Back
Topp