Bipolar ?

tuppis

Glad i forumet
dere som har bipolar ,
Hvordan merker dere det ? Hvordan har dere det ?
Hvordan fikk dere medisin?
Og hvor begynner man?
Har mistenkt at jeg har en form for bipolar i mangen år.
Men har ingen fast lege så jeg gruer meg så fælt for å gå å ta dette opp.
Vet ikke hvor en skal begynne, hva en skal si Osv.
Kjenner vare jeg vil forsøke med en form for medisin for å se om det har noe virkning.
Er blitt verre det siste året..
Må en gå via fastlege for å evt forhøre seg om medisin?

Hvordan merker dere det ? Fikk veldig dype depresjoner.

Hvordan har dere det ? Nå har jeg det veldig fint. Men veldig bevist på hva som trigger meg og når jeg må trekke meg tilbake og "puste" litt.

Hvordan fikk dere medisin? Fikk medisin da legen henviste meg til psykiatiker som gav meg diagnosen.

Og hvor begynner man? Hos fast legen.

Har mistenkt at jeg har en form for bipolar i mangen år.
Men har ingen fast lege så jeg gruer meg så fælt for å gå å ta dette opp.
Vet ikke hvor en skal begynne, hva en skal si Osv.
Kjenner vare jeg vil forsøke med en form for medisin for å se om det har noe virkning.
Er blitt verre det siste året..
Må en gå via fastlege for å evt forhøre seg om medisin?

Du bør ta kontakt med en lege, fortelle hvordan du har det å at du ønsker hennvisning til psykiatiker eller dps og få snakka med noen for å finne ut om du trenger diagnose.
Beste er å være så helt åpen og ærlig. Vet det er noe dritt! Men kommer lengst med å bare legge "korta" på borde!

En bipolar på hele generelt på babyverden :P utrolig! Sjelden lidelse gitt ;)

Jeg har bipolar 2 og noen diagnoser til. Jeg husker ikke åssen jeg fikk diagnosen. Jeg har en psykolog. Åssen min verdag er er veldig forskjellig. Men når jeg ikke har medisiner for bipolaren så blir jeg deprimert hver 2-3 mnd å det varer fra 2-5 uker. Jeg er veldig ustabil i humøret når jeg ikke har medisiner å livet er egentlig et litt mere kaos i hode.

Tror du må snakke med fastlegen din så du får henvisning videre.

Lykke til

Back
Topp