Biola :)

Jeg er godt kjent med denne forskningene og har derfor spist biola naturell på muslien min de siste månedene.

Har også kjøpt bredspektret probiotika i pilleform som jeg tar.
 
Har ikke lest/hørt om før. Drikker Biola innimellom. Burde kanskje kjøpe igjen. Er jo kjekt for magen også ;)
 
Jeg er godt kjent med denne forskningene og har derfor spist biola naturell på muslien min de siste månedene.

Har også kjøpt bredspektret probiotika i pilleform som jeg tar.
Så bra - men husker de når de anbefaler fra?
 
Har ikke lest/hørt om før. Drikker Biola innimellom. Burde kanskje kjøpe igjen. Er jo kjekt for magen også ;)
Ja, startet med det mest for magen - er jp bare positivt at det potensielt har effekt for de inni og ^^
 
Dette viste jeg ikke. Kanskje jeg burde kjøpe inn litt å ta et glass om dagen [emoji4]
 
Kult :) pleier å ha et glass til frokosten.
 
Tenkte først det kunne ha med å dempe risiko for Strep B siden de i Norge ikke gidder å teste gravide for det. Vet at mange amerikanske gravide tar probiotika i slutten av svangerskapet som forebygning for det. Jeg tenkte å drikke bioal regelmessig nå framover men pga. brystreduksjonen spørs det om det blir så mye morsmelk som den kan innvirke positivt på postpartum. Men mine andre barn har fått spedbarnsprobiotika i morsmelkerstatningen (kjøpt på helsekost), dette primært for magen og tarmen sin del, men jeg håper at det kanskje kan ha virket litt på samme måte når det gjelder å forebygge eksem :)
 
Åja dette har jeg ikke hørt om! Skal testes. Godt for magen også nå når jeg er tett :hilarious:
 
Må kanskje begynne med sånne tabletter igjen ja, virker vel egentlig positivt hele svangerskapet de? Mtp eksem/allergi?
Tåler ikke melk, så biola er en dårlig ide for meg,men melkesyrebakterier [emoji106] bare så dyrt....jaja, verdt det!
 
Drikker et glass om dagen - periodevis. Nå skal jeg drikke hver dag, var jo veldig gode resultater!
 
Jeg har egentlig aldri drukket biola tidligere.
Og så la jeg merke til.at de hadde det her på sykehuset til frokost idag, og inspirert av denne tråden tok jeg meg et glass - det var jo kjempegodt!

Har ingen problemer med magen ellers så det blir nok bare fordi det smakte godt ;)
 
Blåbær er favoritten her, mens ungen foretrekker bringebær [emoji14]
 
Back
Topp