Bio Oil i Norge??? *bilde*

KathMor

Forumet er livet
Selger dem denne hjemme I Norge, eller må jeg hamstre med meg fra England når jeg flytter??? [8|] (En orange olje til kroppen (for å forhindre/forebygge for strekkmerker, tørr hud, massasje osv osv) , som er helt naturlig - på en gjennsomsiktig flaske med hvit skrift og kork)

Flott, da har jeg dyttehjelp [8D][:D]

Aldri sett den i Norge ihvertfall

ORIGINAL: MiniMoi

Aldri sett den i Norge ihvertfall

Æsj da.... [>:]

Håpr noen andre har, vist ikke så må det som sagt hamstres gitt..... [&:] Det er den beste oljen jeg har prøvd, her bruker hele familien den [:)]

Jeg har lett som en helt etter den, den er jo genial!!
Men, jeg så en reklame i et blad forrige dagen, om et produkt som så mistenkelig likt ut.

Hold on a second, skal se om jeg finner det igjen...

Edit: Her er den jeg så i annonsen, ligner jo veldig, og skal ha samme bruksområder. Men tipper det blir billigere å kjøpe der borte uansett.
http://depend.no/index.php?view=product&side=info&p=119&pg=90

TUSEN TAKK VIMSEMAJA [:D]

Ser ut som den samma ja, og Depend... Det selger dem vel på Cubus, Vita osv? hehehe, så NÅ det stod LINDEX i linken - Da skal jeg sjekke ut det, helt klart! Men siden jeg ikke vet helt sikkert, tar jeg med meg ett par flasker fra England jeg sånn for å være sikker - "klarer meg ikke uten" [8D][:D]

ORIGINAL: KathMor

TUSEN TAKK VIMSEMAJA [:D]

Ser ut som den samma ja, og Depend... Det selger dem vel på Cubus, Vita osv? (haha, så nå det stod LINDEX i linken [8D]) Da skal jeg sjekke ut det, helt klart! Men siden jeg ikke vet helt sikkert, tar jeg med meg ett par flasker fra England jeg sånn for å være sikker - "klarer meg ikke uten" [8D][:D]

ORIGINAL: ~StRaToS~

Eller kjøp den via ebay

http://cgi.ebay.com/Bio-Oil-60ml-Skincare-Stretch-Marks-Ageing-Skin-New-/370356073056?cmd=ViewItem&pt=Skin_Care_test&hash=item563af13260

Nesten litt skuffa over at jeg, Ebay-Dronninga, ikke tenkte så langt [8|][8D] SÅ KLART kan jeg jo det [:D][:D] Takk [;)]

Digger ebay!![:D]
Og 27 dollar var jo ikke mye for flasken og frakten, og under 200 kr grensa[;)]

Åja - må begynne å passe meg for den igjen [&:]

Som regel så har jeg vært heldig med ebay og toll hjemme mener jeg å huske, fordi dem pakker jo som regel ikke inn som butikk, ser ofte ut som noe "hjemme laga" noe .. [:)] Er verre med Victorias Secret , brent meg litt der noen ganger [&:]

Eller kjøp den via ebay

http://cgi.ebay.com/Bio-Oil-60ml-Skincare-Stretch-Marks-Ageing-Skin-New-/370356073056?cmd=ViewItem&pt=Skin_Care_test&hash=item563af13260

Nesten litt skuffa over at jeg, Ebay-Dronninga, ikke tenkte så langt [8|][8D] SÅ KLART kan jeg jo det [:D][:D] Takk [;)]

Digger ebay!![:D]
Og 27 dollar var jo ikke mye for flasken og frakten, og under 200 kr grensa[;)]

Åja - må begynne å passe meg for den igjen [&:]

Som regel så har jeg vært heldig med ebay og toll hjemme mener jeg å huske, fordi dem pakker jo som regel ikke inn som butikk, ser ofte ut som noe "hjemme laga" noe .. [:)] Er verre med Victorias Secret , brent meg litt der noen ganger [&:]

Mange er greie og skriver mindre verdi enn egentlig, men sndre nekter fordi det strider imot reglene til ebay.

Back
Topp