Bindkortet fra qwx%&%¤!! :P

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Vel, det er forsåvidt ikke noe nytt at jeg har en tendens til å drite meg ut...og det merkes som regel når jeg er en plass:P Men halloo, trenger jeg være så distre!! Kan ikke skylde på ammetåka heller:P

Iallefall...jeg var rimelig fornøyd med menylisten og handlelisten jeg skrev i morges og var klar for storhandel.
Fylte handlekurven og gikk mot kassen hvor jeg la alle varene på båndet....summen var komt opp og jeg skulle finne frem kortet...men var det noe kort der....Neeeiiiidaaaa!!! Jeg bare ehh, jeg tror jeg må ha glemt kortet hjemme eller noe, det er iallefall ikke her sier jeg til kassedamen. Kjenner jeg blir ganske flau, var jo ikke akkurat lite varer heller...:oops::smiley-ashamed008 Så sier en ung herremann bak meg, "det hjelper ikke med flott veske og lommebok når du ikke har penger" og ler høyt:smiley-angry019 Jeg bare.."neida, sant det hihi" og blir vel enda rødere....:smiley-ashamed005 Jeg spør om det er mulig å kjøre raskt hjem og hente bankortet for å komme tilbake for varene...Jenten i kassen er blid og søt og sier null problem...jeg pakker varene i poser og de settes bak kassen.
Kjører så hjem, leter febrilsk etter kortet...og jeg finner det heldigvis:smiley-bounce015 Ligger under en avis på stuebordet, brukte det jo kvelden før på nettshopping kommer jeg fort på før jeg løper ut døren igjen....
Jenten kjenner meg igjen når jeg kommer svett inn på butikken, og smiler..."da har du fått kortet ditt ja" sier hun....
"Det har jeg vettu", sier jeg. Jenten bak kassen begynner å le....jeg skjønner lite...titter ned på bankterminalen og ser jeg har satt ned bindkortet...erre muuulig liksom!! Hver 4 pk bind og bleie på kiwi gratis.....men jeg er jo faaaen ikke på kiwi engang!!..:P

Etter mye latter og flauhet fra min side...før jeg omsider betalt og fyller bilen med varene!:smiley-ashamed005:smiley-ashamed008

Vært borti lignende før, å det er bra flaut:/ tørr nesten ik vise meg i den butikken lenger lol;)

Hehe, nå måtte jeg le :p er ikke så greit å være distré :D

Haha slik er utrolig flaut :P Men må jo le også da ;)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Hahahaha, for en skjønning du er :D

Off, sånt er flaut, men morsomt når det gjelder andre :P Hvis det er noen trøst er du ikke den eneste ;) (Har aldri prøvd å betale med bleiekort da, det var jo bare herlig :D :P)

Det hørtes litt i overkant flaut ut, men sånn kan det gå :) Måtte le litt her da ;)

Joda du kan skylde på ammetåka allerede..... I følge eine jordmora eg har vært hos..
Hormonan e jo setta igang allerede ;)

Back
Topp