Bindestrek!

Isthabeth

Forumet er livet
Det skrives ikke Tvn, Tv`n, Tven, Pcen, pcn pc`n eller andre fantasifulle forslag. Det skrives med bindestrek. Pc-en, Tv-en.

Så, nå kommer mange til å si [8|] og at det var en barnslig ting å henge seg opp i, og at det ikke er et rettskrivingsforum. Andre vil si det ikke er en norsktime, og at jeg har små problemer. [:D] Jajaja, jeg ville nå bare si det[:D]

- - - - - - - - - ........ Er en av dei som glømmer ofte at den eksisterer:P

oi jøss, det visste jeg faktisk ikke..har alltid skrevet pc'en jeg[:D]

Jeg har aldri visst det jeg[:o]

visste det faktisk ikkje, så takk for tips![:)][:)]

og siden du forventa det, her har du et par [8|][8|][8|][8|]

[8D]

blir det hjemme-pc-en f.eks? eller hjemmepc-en?

visste det fra før.. men etter å ha skrevet pc'n i mange år så glemmer jeg å rette det.. eller så syns jeg det er finest;) litt som med juice og jus.. er en av de som tviholder på juice:)

ORIGINAL: Femme Fatale

visste det fra før.. men etter å ha skrevet pc'n i mange år så glemmer jeg å rette det.. eller så syns jeg det er finest;) litt som med juice og jus.. er en av de som tviholder på juice:)

det er jo fordi jus ser like teit ut som sørvis og ketsjup.. [8D]

ja til juice, brus og bananer!

ORIGINAL: Femme Fatale

Juice her og... :D Flott klang liksom:D

Dette vet jeg egentlig, men har en uvane og skriver tv'en, så det har nok gått litt i glemmeboka. Skal skjerpe meg[;)] Takk for info![:D]

Jeg elsker rettskrivingstråder

ORIGINAL: *Kolibri*

Neimen så søte dere er. Bare gode og koselige svar. [:D] Glad ingen ble arge, for det var bare ment som et vennlig tips[:D]

Ja, det er et godt spørsmål. La meg tenke et lite øyeblikk. Jeg ville skrevet det hjemme-pc-en, eller så ville jeg omformulert en eventuell setning, slik at jeg slapp å skrive det på den måten. Dette var ikke noe godt svar, så skal tenke litt til.

Get a life.
Herregud, er det mulig???

Har du ikke bedre ting å gjøre på en fredagskveld?

Se Skavlan på TV-EN eller hva faen.
[8|]
jeez.

ORIGINAL: lykkeligmamman

visste det faktisk ikkje, så takk for tips![:)][:)]

og siden du forventa det, her har du et par [8|][8|][8|][8|]

[8D]

Ja, hva hadde tråden blitt uten[8|][8|][8|]? [:D]

ORIGINAL: Gollemor

Get a life.
Herregud, er det mulig???

Har du ikke bedre ting å gjøre på en fredagskveld?

Se Skavlan på TV-EN eller hva faen.
[8|]
jeez.

Du da, musa.

ORIGINAL: Rada

Dette vet jeg egentlig, men har en uvane og skriver tv'en, så det har nok gått litt i glemmeboka. Skal skjerpe meg[;)] Takk for info![:D]

Jeg elsker rettskrivingstråder

oi jøss, det visste jeg faktisk ikke..har alltid skrevet pc'en jeg[:D]

jeg å!

ORIGINAL: Selisabeth

Ja, det er et godt spørsmål. La meg tenke et lite øyeblikk. Jeg ville skrevet det hjemme-pc-en, eller så ville jeg omformulert en eventuell setning, slik at jeg slapp å skrive det på den måten. Dette var ikke noe godt svar, så skal tenke litt til.

hei hei...
jeg er ikke norsklærer, men selv JEG ser at "hjemme-pc-en" lyser av rødblyant og tjukke streker!
AU AU AU!
[X(]

Back
Topp