Binde barn i senga?

CamillaN

Glad i forumet
Noen som har sele på barna i senga? Eller har dere tidligere erfaringer med dette?

Noen gamle "tanter" har anbefalt dette på det sterkeste, og mener at de pga dette hadde barn som alltid sov om natten....

Jim han våkner på kvelden/natten, setter seg opp i sengen og gråter. Er jeg rask på pletten pleier det å gå bra, men ikke alltid.... Han skriker og skriker. Hvis jeg klarer å "holde han i ro" nede i sengen, hender det jeg får roet han igjen. Men jeg føler meg litt "stygg" når jeg gjør dette.

Har tenkt litt på dette med sele. Kan det være en løsning? Er det stygt å ha sele på han? Trenger litt synspunkter her ;o)

Ville nok ikke bruk sele i sænga nei... Tenk på hvis han vikla sæ inn i den.. [8|] Men har du prøvd sånn pose?? Veit ikke ka de hete.. [8|] Men har hørt om folk som bruka d som e ganske fornøyd.. [;)]

Jeg har pose, men tørr ikke binde henne fast... Hun klarer likevel å snu seg og da blir selen så stram så det tørr jeg ikke [&:] Malin klarer å krabbe rundt selv om hun har pose, og kan fort bli kald dersom jeg ikke legger dyne over henne... Posen min er ikke tykk så hun MÅ også ha dyne.. Litt plagsomt, men går bare inn ett par ganger for kvelden\natten og snur henne og legger dynen på så det går jo greit [:)]

Jeg har også tenkt på dette med brann og slikt...
Har tatt på han grobagen i kveld, men nå vil han jo ikke sove en gang.... Så fort jeg kommer inn er alt greit :(

Håper dette er en fase han må gjennom, og at vi snart får natta tilbake!

Jeg har en slik sovepose, som heter grobag. Den finnes i flere tykkelser.

vi legger teppe over senga han vi for da skjønner han at han skal sove,ellers står han el setter seg opp og griner... tar vekk teppe så fort han sovner igjen!

jeg har babysafe MED snorer jeg..... jr viste seg å være en liten Houdini så han snudde en en dullion ganger på magen i løpet av natta og tilslutt gav jeg opp. På med pose og vips sover han 13 timer i strekk.

Jeg vet av den risikoen med brann.... men pokker.... jeg kan ikke gå rundt å vente på at huset brenner, da tar jeg heller hele senga med for den har hjul [;)] 

ORIGINAL: Kavring1

er ikke helt for å binde barn fast jeg.. sove i en stilling hele natten kan da umulig være no godt[8|]

Jeg er egentlig helt enig med deg men når jr våkner hver gang han ender på magen blir det "noen" runder i løpet av natta.... og hadde han ikke likt det burde han jo ha skreket mener da jeg, men han legger seg jo ned og sovner som en engel....

For å unngå at han setter seg opp, vil nok ikke sele funke. Bruker det på Filip. Og i natt faktisk når vi kom inn på rommet hans før vi gikk å la oss, satt han og sov i senga[:D]. Så skjønn der han satt.

ORIGINAL: Catski og Filip

For å unngå at han setter seg opp, vil nok ikke sele funke. Bruker det på Filip. Og i natt faktisk når vi kom inn på rommet hans før vi gikk å la oss, satt han og sov i senga[:D]. Så skjønn der han satt.

Isabell sover i sånn pose og da faller hun fortere til ro om kvelden... Har prøvd henne uten den og da ligger hun bare å sparker av seg dynen hele tiden... Men hun klarer fint å snu seg på magen og reise seg opp selv om hun har posen på seg [:D] 

Men min søster måtte bindes i sengen da hun var liten... Hun begynte å klatre over sengekanten før hun kunne gå skikkelig, så med henne hadde de ingen valg [8D][8D][8D] Hun var en skikkelig klartemus [:D] 

Back
Topp