Bind

MammaTilEmilie

Gift med forumet
Åssen bind kjøpte dere for å ha med på sykehuset?
hva er tykt nok liksom? :P

får man ikke bind på sykehuset? uansett så er vel ikke de så fancy at de har vinger (og spoiler, som sambo sier). kan vi ikke bare bruke bleiene som babyene kommer til å bruke?[:D]

ORIGINAL: liseann

får man ikke bind på sykehuset? uansett så er vel ikke de så fancy at de har vinger (og spoiler, som sambo sier). kan vi ikke bare bruke bleiene som babyene kommer til å bruke?[:D]

vet ikke eg.. *blank*
hehe.. er vel kansje litt små og få rundt de brede hoftene mine ;P

ORIGINAL: earane

ORIGINAL: liseann

vet ikke eg.. *blank*
hehe.. er vel kansje litt små og få rundt de brede hoftene mine ;P

ikke no å bry seg om-sikkert på tide å skifte igjen innen vi har klart å få til disse teip greiene uansett[8D]

Du får noen store fæle noen på sykehuset hehe men jeg har kjøpt inn saba bind te å ha ekstra. sia di er såå myke og gode.. Klarte iallefall ikke gå med always eller libres sist.

Jeg brukte tena... mellomstore...
De var myke og gode og passe store...

Jeg har kjøpt nattbind for å ha med på sykehuset!! De største [;)] Blir så lekker...Haha

Hadde med meg nattbind, med vinger [:)] Men den første dagen fikk jeg sånne store bleier fra sykehuset, fryktelig og gå med, men det trengtes [;)] 

Jeg hadde med nattbind og noen litt mindre bind med sist, holdt i massevis. [:D]

Seba?
ha ikke hørt om..
hvor kjøper man de? :P

[:D][:D]HEHE Seba bind e sånne skikkelige gamlebind[:D] [:D]
Men ikke nå dum ide siden di er så myke...

Saba bind, det er deilig å bytte ut de lange fæle greiene man får på sykehuset[:D] så føler man seg pittelitt "freshere" iallfall.

Back
Topp