BIND!!!

smil

Blir kjent med forumet
Jeg spyr visst jeg må bruke bind mye lengre no! Å gå med bind sammenhengende i 5 uker er jo nesten verre enn....ja jeg vet ikke hva... men hvor lenge skal denne renselsen vare!?!?! Det må nå slutte snart??? blæh......[:'(]

He he[:D] jeg holdt på i 7 uker jeg, før jeg måtte inn til utskrapning i narkose for å fjerne morkakerester... [:'(]

huff....hørte ikke bra ut....
håper bare at det gir seg snart...er så dritlei!

det gir seg nok snart skal du se[;)] det kan ta opp til 6 uker. Må nok smøre seg med tålmodighet... Men du får MASSE forståelse fra meg!!

ORIGINAL: smil

Jeg spyr visst jeg må bruke bind mye lengre no! Å gå med bind sammenhengende i 5 uker er jo nesten verre enn....ja jeg vet ikke hva... men hvor lenge skal denne renselsen vare!?!?! Det må nå slutte snart??? blæh......[:'(]

Signerer!! Blæhhh.. temmelig lei nå!![:@]

Det går nok snart over skal du se[:)]
Men du får min fulle forståelse-blødde lenge jeg også[:'(]

ORIGINAL: smil

ja samme her 7 uker har jeg holdt på med bind og truseinnlegg...blir gal jeg også!!! men nå er det slutt virker det som[:D]

Back
Topp