Bind eller tampong?

Kaffepus

Gift med forumet
Hva bruker du når du har besøk av tanta?
Tenker da på dagtid, ikke natta.

Ja, jeg kjeder meg [:-]

Helst bind, får nesten ikke inn tampong, men eg har divacup, bruker den også til tider

Tampong!
HATER bind[:)]

ORIGINAL: zarafina

Helst bind, får nesten ikke inn tampong, men eg har divacup, bruker den også til tider
Hva er divacup? [:)]

ORIGINAL: Galest

Ikke bli kvalm nå, men det er en silikon kopp som du setter oppi der også tømmer du den på kveden og koker den til neste gang du skal bruke den. ikke noe som tørker ut skjeden og man kan bruke den hele dagen.

Sånn ser den ut og her kan du lese om den http://www.divacup.com/

Ikke bli kvalm nå, men det er en silikon kopp som du setter oppi der også tømmer du den på kveden og koker den til neste gang du skal bruke den. ikke noe som tørker ut skjeden og man kan bruke den hele dagen.

Hvordan får man den inn?
Tenk om man ikke får tak i den når den er inni? [8|]

Syntes den virka egentlig smart, ypperlig når man er på farta [:)]

Hvordan får man den inn?
Tenk om man ikke får tak i den når den er inni? [8|]

Syntes den virka egentlig smart, ypperlig når man er på farta [:)]

Den er genial skjønner du, mange syns den er ekkel da.... Du bretter den litt sammen, den er helt myk, også setter du den inn så legger den seg på en måte så den dekker inni der, den forsvinner ikke, du tar bare tk i den lille tappen for den er helt ned ved åpningen, er litt ekkelt i det du tar den ut og "heller" i do, men eg er vandt med det nå og syns ikke det er ubehagelig lenger. En gang eg var på tur hadde eg den i en hel dag og en natt, og det er ikke noe problem, er jo ikke noe som tørker der liksom.
(så har eg en egen kjele da, som gubben kaller mensen koker`n[8D][X(]

Begge deler[8D]

Tøybind! Vanlige bind gav meg kløe og jeg synes det var ekkelt å pakke inn høna i noe så klamt og plastaktig som vanlige bind. Har en mooncup også, men fikk ikke teken på den før jeg ble gravid, skal prøve igjen på den når mensen kommer tilbake.

ORIGINAL: ~Maddy~

bind faktisk...får somregel vondt når jeg skal sette inn tampongen,og jeg blør mye,så det renner somregel igjennom..

Kommer ann på.

Back
Topp