Bind eller tampong..

nitalita

Gift med forumet
Er så dønn seriøs idag at jeg rett å slett spør hva dere foretrekker å bruke..hehe[:D]

Jeg foretrekker tampong ja, men har brukte bind første gangen jeg fikk tilbake mensen etter fødselen..

Bind eller tampong?????

Jeg har som regel brukt tampong (tampax, ikke ob), og vanlig bind om natten... nå skal jeg slippe å bruke noe som helst de neste månedene[:D][:D]

Bruker (ikke nå om dagen da..) bind.

Ikke noe imot tampong egentlig, men har alltid foretrukket bind! [:D] Always!!

O.B. ingen over,ingen ved siden for meg. so du sikkert ser er det en stund siden sist da.....hehehe[:D]

Jeg sverger til tampong. Kan ikke fordra å bruke bind. Bruker tampong om natta også, men har i tillegg også bind for å være på den sikre siden [;)]

Jeg kjøper kun tamponger på Lidl jeg. Er mye billigere. Enten får du 80 normal for 29,90 eller 56 super for 29,90.

Tampong...

kun tampong på meg...

tampong...o.b og always.

brukte kun tamponger + truseinnlegg om natta mot slutten av perioden.har alltid hatt svake blødninger så får håpe at det fortsetter når mensen kommer tilbake ....

ORIGINAL: hamarjente

tampong...o.b og always.

samma her

ORIGINAL: kjersti:)

OB her... og sånn string bind! Ser jo for meg meg selv etter fødselen med det giga bindet.. huff... synes det er svært og klumpete! Lenge leve tampongen[;)]

samme her.. men rett etter fødselen brukte jeg bind. Har bare hatt mensen to ganger etter på, merker at det ikke er like behagelig å bruke tampong nå.. men venner meg vel til det igjen... og når alt går seg til mer..[;)]

Tampong.

Jeg bruker kun tampong.. Jeg hææærer ikke bind!! Gruer meg til å måtte bruke det etter fødsel.. [:-]

tamponger.....OB. Av og til string bind,libresse. Får så fort urinveisinfeksjon når jeg bruker bind. Men nå er d leeeeenge siden jeg har hatt mens, og enda leeeeenga til jeg får d igjen[;)]

Kun o.b her i hus oxo [:D]

Brukte bind etter fødselen, men off.... ekkelt [:)]

Kun tampong her! Synes det er mer renslig også mer behagelig! Har brukt truseinnlegg mot slutten av mensen da det nesten ikke har vært noe...
Gleder meg ikke til å bruke bind etter fødselen... [:'(]

Jeg bruka kun tampong,takkler ikke bind.på natta bruker jeg ingenting.Syns jo i grunn jeg er heldig som slipper det[:)]kommer aldri noe på natta,men når jeg har stått opp,må jeg skifte 2tamponger ganske jevnt etterhverandre.

Back
Topp