Bilyd på hjertet

mie84

Glad i forumet
Første svangerskapskontroll gjennomført. Måtte ta g.u. det er jo bare typisk! Tok en livmorhalscelleprøve, så begynte å blø litt etterpå. Lyttet på hjertet mitt, der hørte hun en bilyd. Så skal inn til ny sjekk i februar. Har lest litt på nettet og sett at bilyd på hjerte under graviditet er som regel helt normalt, men må følges opp. Andre som har hatt bilyd på hjertet ved graviditet?

Jeg har det til vanlig og er frisk som en fisk :) har vært på en del kontroller på sykehus for å sjekke ditt og datt, men alt er bra. De mente kanskje at den var forsterket nå som jeg var gravid da...:)

Ja, kjenner jeg tar det med knusende ro. Har merket at jeg er mer andpusten de siste to ukene, har sikkert en sammenheng. Aldri blitt andpusten så tidlig i svangerskapet før :P

Ja jeg har bilyd på hjertet under graviditet.. :) Hadde hjertescanning/ultralyd av hjertet sist svangerskap å de sa de regnet med at det kom til å gå bra heheh tror d er ganske normalt å få d ja :)

Jeg hadde billyd på hjertet da jeg skulle ha jentungen. Fikk det på slutten av svangerskapet, er vissnok ganske vanlig. Mener å huske at di ikke laget noe nr av det, og alt var helt ok igjen ved utsjekk fra sykehuset :)

Back
Topp