BILYD PÅ HJERTET MITT...

Gaus

Betatt av forumet
Noen som har vært borti dette?????
Jeg var hos legen for ca 3 uker siden - går å tar en del blodprøver pga lite blod og jern. I alle fall - han ville da lytte på babyen min å og på meg (?)
Da han gjorde dette var d bare en del...hmm...haaa...ahhh fra legen hvor han til slutt sier: Jeg kan ikke huske å ha hørt at du har hatt bilyd på hjertet ditt før, dette liker jeg ikke å vil sende en henvisning til SUS. FIkk også beskjed om at  d muligens var i forbindelse m svangerskapet.
Jaja, har ikke tenkt noe særlig på d før brev fra SUS lå i postkassen i dag. Time ved kardiologisk poliklinikk 30.01.2012....HJELP. Tenk om d er noe alvorlig :(:(: Gruer meg kjenner jeg :(

uff, jeg skjønner du er litt skremt men det er nok sikkert ingenting :) 

Nei d er sikkert ikke noe, har heller ikke lyst å ta sorgene på forskudd...
D vil helt sikkert gå bra :)

bilyd på hjertet er som regel en lekasje mellom hjerteklaffene. og er helt ufarlig. både jeg og pappa har det. men bra de skjekker det opp

Jeg var innlagt på sykehuset pga noe vondter i øvre del av magen så da skjekket de meg for alt. De hørte også på hjertet mitt en haug med ganger. Og fikk beskjed om at jeg hadde en bilyd på hjertet. Men dette var normalt hos gravide pga alt blodet det skulle pumpe. Hvis jeg forstod riktig. Så var ingenting å bekymre seg over. Jeg har heller ikke hatt bilyd på hjertet før...

jeg fikk samme beskjed når jeg gikk med lillemor for 4 årsiden. Det var bedriftslegen min som hørte det, han sendte meg videre til sykehuset. Jeg har en liten lekkasje mellom hjerteklaffene. Legen jeg var til var helt fantastisk og forklarte at alle hjerter er ulike og ser forskjellige ut. ;o)

Lykke til!

ÅÅ så godt å høre at jeg ikke er alene om dette. Mest sansynlig er d ikke noe
<3<3

Sniker litt. Hadde det forje svangerskap, og ofte er det svangerskapsforskyldt. De fant ikke noe gale tross bilyden. Den forsvant også når mini kom til verden! 

Sikkert ikke noe å engste seg for :)

Fikk du vite noe mer på sykehuset i dag?

lurer jeg også på :)

Det er ikke før 30.01.2012 jeg skal  på kardiologisk så  jeg må nok nøye meg  med å vente 1 mnd :(
Men takk for at dere tenker på meg :):)

ps...nå måtte meg sjekke om jeg hadde sagt feil dato her inne :):) (men d hadde jeg ikke:):)))

ok, bare vi som har sett feil ;)

masse lykke til i hvertfall :)

Back
Topp