2Mammaer2barn
Flørter med forumet
Vi trenger tips og råd til bilvalg!
Vi har en stasjonsvogn fra før men skal selge min bil som blir typ hovedbil. Men vi tenker på Nissan Qashqai 2014 mod, eller Mitsubishi Outlander 2010 mod, eller kanskje en skoda octavia 2012 mod, den er jo størst, men helt lyst på suv, men nissan ser så lite ut i bagasjerommet. Er det noen som har nissan qashqai 2014 mod(pga da fikk de 430L bagasjerom) med barnevogn og lite hundebur? Vi har lyst på emmaljunga vogn. Hvor stor blir den når den blir lagt sammen? Er det noen som har erfaringer? Budsjett på bil er 150 000kr og så ny som mulig helst. Da blir det nissan, men igjen mindre bagasjerom. Så vi aner ikke hva vi skal velge. Vil ihvertfall ha plass til bilbur til staff(liten hund) og barnevogna
Noen erfaringer?
Vi har en stasjonsvogn fra før men skal selge min bil som blir typ hovedbil. Men vi tenker på Nissan Qashqai 2014 mod, eller Mitsubishi Outlander 2010 mod, eller kanskje en skoda octavia 2012 mod, den er jo størst, men helt lyst på suv, men nissan ser så lite ut i bagasjerommet. Er det noen som har nissan qashqai 2014 mod(pga da fikk de 430L bagasjerom) med barnevogn og lite hundebur? Vi har lyst på emmaljunga vogn. Hvor stor blir den når den blir lagt sammen? Er det noen som har erfaringer? Budsjett på bil er 150 000kr og så ny som mulig helst. Da blir det nissan, men igjen mindre bagasjerom. Så vi aner ikke hva vi skal velge. Vil ihvertfall ha plass til bilbur til staff(liten hund) og barnevogna
Noen erfaringer?
men syns jeg husker at simo vogna vår (lik størrelse som emmaljunga) måtte stå på tvers allikevel, og da er det vel for trangt med hundebur ved siden av? Noen i fam hadde Qashqai, tror det var det samme? En bror hadde dog octavia, og der gikk vogna på langs slik at det kunne vært et bur ved siden av. Simo og Emmaljunga er veldig store, man får litt sjokk når man setter de i bagasjerommet.... 
har forberedt han på vondt i baken og armene, da stolene stikker ut. Jeg har sittet der selv med sykt barn, måtte sitte skrått fremover og det var ikke behagelig. Mye annet bra med bilen, bagasjerommet er «stort» avhengig av hva man sammenligner med
hvilken bil skal dere ha da?