Bilulykke

Veslejenta88

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Sensommerbarna 2019
I går ble bilen min totalskadet. Det var ei som kjørte på oss i ei rundkjøring. Og hu må ha kommi fort. Kjørte rett i siden på bilen min og brettet bakdøren dobbelt. Det var mannen min som kjørte. Og det er enda godt, for hu påsto at vi hadde skylden. Bare satte meg ned i bilen og latet som ingen ting. Kjente hormonene kokte. Det gikk bra med alle i bilene. Føler meg litt mørbanket pga at jeg fikk en sleng i ryggen og med bekkenløsning. Men bilen min er mest sannsynlig død. Noe dritt. Vanskelig å få tak i en Volvo 240 fra 85 som bare har gått 150 000. Også var den pen å se på. Så ett sjeldent eksemplar. Men grunnen til at det gikk bra er at det er kjukke stål rør i dørene på de bilene. Dritt kjerring. Har ikke fått vognkortet på den bilen enda for vi har akkurat kjøpt den siden den gamle bilen min ikke starter. Så sa sitter jeg med to vrak. Måtte bare klage litt jeg å

Oi uff! Så bra det går bra med dere! Gamle volvoer er jo supersolide, men så kjedelig å få den ødelagt :(

huff så skummelt, bra det gikk bra. Enkelte burde bare ikke ha lappen :/ Du kan jo si til kjerringa at det var hu som kjørte inn i dere og hu har da hvertfall ikke påkjørsrett!!

Så bra at det gikk bra med alle sammen :)
Åsså volvonda!! Drømme bilen min!! Blir ikke lett å få tak i en så god å lite kjørt bil nei. Men det var jo bare en bil, den kan erstattes på en eller annen måte :)
Er nok ikke alle som kan trafikkreglene nei :/

* Sukkerklompen skal bli storebror i august *

Så bra at det gikk bra med alle sammen :)
Åsså volvonda!! Drømme bilen min!! Blir ikke lett å få tak i en så god å lite kjørt bil nei. Men det var jo bare en bil, den kan erstattes på en eller annen måte :)
Er nok ikke alle som kan trafikkreglene nei :/

Vi er spente på hva forsikringsselskapet sier om b stolpen( den mellom dørene). Er den hel så kanskje vi kan kjøpe den ut og fikse den. mannen min har også en Volvo, så uten bil er vi ikke. Nei enkelte mennesker burde ikke ha lappen. Men hu er vist litt skarp( som min svigermor sa). Så vi kunne ikke forvente noe annet. Men stefaren jobber i up og han sa det var en selvfølge hvem som hadde skyld.

Det skal LITT til for å bulke de bilene der... Så god fart må hun ha hatt .. Lurer på hvordan hennes ser ut? :p viss ikke hun også kjørte Volvo da :p

Lykke til! Og håper det går deres vei,slik dere ønsker :)

Men det aller viktigaste var at det gikk bra med dere! :)

Så kjedelig at man ender opp med å måtte fikse på/vrake en bil når man akkurat har kjøpt den! Utrolig irriterende når folk kjører på en slik. Men fordelen er vel at på grunn av at dere kjørte en så solid bil, så ble ikke dere skadet. Det de vel en trøst oppi det hele håper jeg. Så får vi satse på at dere får til en avtale hvor dere kan får fikset på den uten å gå i minus.

Det skal LITT til for å bulke de bilene der... Så god fart må hun ha hatt .. Lurer på hvordan hennes ser ut? :p viss ikke hun også kjørte Volvo da :p

Lykke til! Og håper det går deres vei,slik dere ønsker :)

Men det aller viktigaste var at det gikk bra med dere! :)
Hu kjørte Volvo v70. Men hu fikk bare en knust lykt og bulka støtfanger. Så ble litt urettferdig sånn at hu ikke mister bilen. Men blir spennende å se hva forsikringsselskapet sier. Papirene blir sendt i morgen. Hu skrev heller ikke at hu var på vei inn i rundkjøringen, siden hu påsto st hu var der først.

Bra at det gikk bra med dere 3 ihvertfall!
Håpe ikke hun kommer unna med det da,,
Det er vi kjempe glad for. Men når man hvet det blir man tenkenes på den bilen som er ødelagt. Spesielt siden vi ikke har hatt den mer enn i tre uker. Nei hvis det blir noe tull så skal svigerfar hyre advokat, så den slipper hu nok ikke unna.

Hu kjørte Volvo v70. Men hu fikk bare en knust lykt og bulka støtfanger. Så ble litt urettferdig sånn at hu ikke mister bilen. Men blir spennende å se hva forsikringsselskapet sier. Papirene blir sendt i morgen. Hu skrev heller ikke at hu var på vei inn i rundkjøringen, siden hu påsto st hu var der først.
hvilken side kræsjet hun inn i dere da? for om hun kræsjet i deres høyre siden må jo dere ha vært der først... men om hun kræsjet i venstre er det jo omvendt...

Hu tok høyre siden på bilen min. Ble irritert når hu mente vi kom for fort da.

For en dame.. de som er i rundkjøringen har jo førsterettnen, uansett fart, men man bør ikke kjøre for fort da :p
Jeg kunne godt ha krasja i rundkjøring selv i dag, men valgte å bremse å heller tute litt. Kom en idiot inn rett forran nesa på bilen min når jeg lå godt inn i rundkjørina, å han hadde lang kampingvogn med seg som jeg lett kunne tatt, men liker ikke å krasje bare for å krasje, hadde gutungen med å ikke har jeg gravidbelte heller. Men tute kan jeg :) er ganske sikker på at han ikke såg til venstre heller, bare kjørte rwtt inn i rundkjøringa :/ fysj det er my skumle mennesker i trafikken :/

Aha! Men da er det vel egentlig ikke så rart at dere ble litt ekstra "most" kanskje.. To kraftige biler mot hverandre. Og ja, de tåler jo en del i fronten de bilene..

Men om hun traff deg bak i Høgre side med sin front.. Så sier det seg vel litt selv at hun var sistemann inn?? Hm.. Men det går vel kanskje litt på den "det er jo lov å prøve seg" .. For hennes del da kanskje? ..

Aha! Men da er det vel egentlig ikke så rart at dere ble litt ekstra "most" kanskje.. To kraftige biler mot hverandre. Og ja, de tåler jo en del i fronten de bilene..

Men om hun traff deg bak i Høgre side med sin front.. Så sier det seg vel litt selv at hun var sistemann inn?? Hm.. Men det går vel kanskje litt på den "det er jo lov å prøve seg" .. For hennes del da kanskje? ..
Vill si hu er litt seint ute med å prøve seg når du treffer bilen bak på høyre side :p
Ikke ment som en frekk kommentar mot dere men mpt hun som kjørte inn i den bilen som allerede var i rundkjøringen ;)

Hun er jo dømt i å tape denne saken der uansett!
Kjenner jeg blir sinna på slike folk! Når vi gjør en feil så står vi for det.. Har hun kanskje ikke forsikring hun da..

Vill si hu er litt seint ute med å prøve seg når du treffer bilen bak på høyre side :p
Ikke ment som en frekk kommentar mot dere men mpt hun som kjørte inn i den bilen som allerede var i rundkjøringen ;)

Det er sant ;) men... Er ikke alle som går i to sko som tenker så langt :p

Back
Topp