mkrago
Elsker forumet
Min vimsete, klønete (til tider gjøk) og uheldige mann krasjet bilen sin på vei til jobb. Heldigvis gikk det ikke så fort, ingen ble skadet og ungene var ikke med. Det var helt og holdent hans feil og bilen er ganske herpa i front, men fult kjørbar. Slik jeg har forstått det hos trygg trafikk så anbefaler de at barneseter byttes ut så lenge det er mer enn kosmetiske skader, eller fart over 25 km/t. Nå er ikke gubben sikker på hastigheten, men bilen er stygg. Hele fronten er most og parkeringssensoren er helt ute av posisjon osv.
Hvordan er det med forsikring og bilstolene til ungene? Får vi dekket det på kasko? Må vi kjøpe de samme som vi har? Noen som vet? Begge holder på å vokse ut av stolene så jeg gidder ikke å kjøpe samme en gang til, da gir vi heller blanke og dekker alt selv. Må de sendes inn til kontroll/destruksjon eller lignende?
Hvordan er det med forsikring og bilstolene til ungene? Får vi dekket det på kasko? Må vi kjøpe de samme som vi har? Noen som vet? Begge holder på å vokse ut av stolene så jeg gidder ikke å kjøpe samme en gang til, da gir vi heller blanke og dekker alt selv. Må de sendes inn til kontroll/destruksjon eller lignende?