Biltur

iamlisa

Elsker forumet
MAI 2013
I dag legger vi ut på 7 timers biltur med den lille :) det kan jo bli spennende sjøl om han elsker å kjøre bil :)
Har du noen gode tips jeg kan ta med på turen så tas de imot me takk :)

Lykke til og god tur.. :D
Liker han å kjøre bil går nok turen kjempe fint..
Da vi var på tur med storebror angra jeg på at jeg ikke hadde med en pute, ble noen impuls amminger i bilen.
Han likte ikke å kjøre bil, og når de er så små er det bare at og bleier en trenger..

I dag legger vi ut på 7 timers biltur med den lille :) det kan jo bli spennende sjøl om han elsker å kjøre bil :)
Har du noen gode tips jeg kan ta med på turen så tas de imot me takk :)

Jeg har ikke noe tips, men heller spørsmål! ;-) på en såpass lang tur, hvor ofte tenker dere å ta pause da? Og evt hvor lenge av gangen? :-)

God tur :) legger ut på en 6 timers på søndag/mandag her, alene med 3 barn i bilen - den ser jeg på som en utfordring!

Lykke til :) legger ut på en 10 timers tur neste uke med en 2 åring. Heldigvis drar vi hjemmefra når han skal sove :) å han sover jo nesten bedre i bil enn i senga virker det som så :D værre med bikkja tror jeg :p tips kan være noe rolig musikk og noe barnet kan pelle på og leke med :)

☆prøver i ett år
☆ 1 SA

Hvor gamle er deres små når dere tar dem med på så lange turer? Vurderer å kjøre på tur i sommer,men snuppa er bare 5-6 uker da. Så syntes hun er så lita til det.

God tur :) legger ut på en 6 timers på søndag/mandag her, alene med 3 barn i bilen - den ser jeg på som en utfordring!
Ohoi.

Respekt :)

Jente født juni 08
Gutt født mai 13

bilturen gikk kjempefint. Det var ikke skriking en eneste gang. tok to ferger så hadde ammepause der + en gang utenom.

Back
Topp