Bilsyke... :/

Netta87

Glad i forumet
Oktoberfruene 2018
Hei hei
Jeg har ei lita snuppe som (så klart) har begynt å bli bilsjuk emoticon Hu spyr ut hele seg sjøl og setet sitt selv på kortere turer (15-20 min) og på rette, fine veier, og nå begynner jeg og bli lei av å demontere bilstol og vaske setetrekk 

Så om noen har noen supre tips og råd mot bilsjuke, så tar jeg imot med takk Regner med at reisesjuketablett er uaktuelt siden hu er så lita, og SeaBand (eller hva det heter) kommer hu aldri i verden til å ha på mer enn 2 sekunder før dem er pælma langt bort

Jeg vet ikke, men har hørt at å sette plaster over navelen(!) skal ha en viss forbedrende effekt.. Er verdt å prøve om ikke annet emoticon

Ellesr vil jeg bare si lykke til..

gizmo skrev:
Jeg vet ikke, men har hørt at å sette plaster over navelen(!) skal ha en viss forbedrende effekt.. Er verdt å prøve om ikke annet emoticon

Ellesr vil jeg bare si lykke til..

Hehe, det har jeg aldri hørt om, men om det funker så er det jo genialt 

Takk Det positive med det her, er jo at jeg blir en jævel på å montere bilsete da Hehe...

Vi har de båndene til Milan, og jeg hadde trodd han kom til å pælle de av, men det gjør han faktisk ikke. Men så har han kun brukt dem under langermet genser eller body da, og da virker det som om han glemmer dem litt bort. Verdt et forsøk, jeg skal iallfall skaffe sånne til meg selv neste gang jeg får morrakvalme :P

Escuro skrev:
Vi har de båndene til Milan, og jeg hadde trodd han kom til å pælle de av, men det gjør han faktisk ikke. Men så har han kun brukt dem under langermet genser eller body da, og da virker det som om han glemmer dem litt bort. Verdt et forsøk, jeg skal iallfall skaffe sånne til meg selv neste gang jeg får morrakvalme :P

Hmm, kanskje vi får gi dem et forsøk da Finnes det egne bånd til barn? Hadde et par selv når jeg var gravid (som jeg pælma fordi de ikke funka), og ser for meg at dehadde blitt store og vanskelige og sette riktig på snuppa...

Jeg ville prøvd Seaband eller ingefær, kanskje. Det skal hjelpe mot kvalme, så kanskje det kan hjelpe mot bilsyke også. Tidligere kunne man gi Postafen til barn, men jeg er usikker på om man gjør det lenger. Spør på apoteket eller ta en telefon til legen din hvis det ikke blir bedre.

Henger meg på plaster over navlen jeg! :) Har ikke prøvd det selv, men jeg blir sjeldent bilsyk/sjøsyk og har heller ikke barn som er plaget av det :/

Håper det funker for snuppa!! :)

Tenker vi tar oss en bytur i morra og kjøper ingefær OG Seaband jeg, for å være på den sikre siden

Back
Topp