Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Joda, det går fint det også, bare være kjapp å rømme utav vaskehallen sånn at du slipper å bli vaska [emoji23]Man kan vel gå ut av bilen å vente på utsiden, kan man ikke det da?
![]()
Man kan vel gå ut av bilen å vente på utsiden, kan man ikke det da?
![]()
Det kan man, men jeg visste jo ikke at det skulle bli en utfordring å vaske bilen i dag
Det er vel like mye fordi jeg er lat [emoji23]Nei, jeg ser den. Jeg siktet egentlig mer til onskedrom som ville drøye bilvasken![]()
Og fordi jeg ikke visste at man kunne gå ut. Den maskinen starter jo fort, og begge portene er jo lukka, så skjønner ikke det?Det er vel like mye fordi jeg er lat [emoji23]
Mulig det varierer litt - er du sikker på at portene lukkes? Var aldri tema hos oss, åpen bakport. Men du må være kjapp ja [emoji6] (ellers spiser maskina fort bildørene....).Og fordi jeg ikke visste at man kunne gå ut. Den maskinen starter jo fort, og begge portene er jo lukka, så skjønner ikke det?
Ja, for det er en helautomatisk bilvask, så porten foran lukkes etter at bilen foran har kjørt ut, og porten bak lukkes så neste ikke skal kjøre inn. Om det er en gådør i porten har jeg ikke sett etter, men det kan jo hende.Mulig det varierer litt - er du sikker på at portene lukkes? Var aldri tema hos oss, åpen bakport. Men du må være kjapp ja [emoji6] (ellers spiser maskina fort bildørene....).
Ja, for det er en helautomatisk bilvask, så porten foran lukkes etter at bilen foran har kjørt ut, og porten bak lukkes så neste ikke skal kjøre inn. Om det er en gådør i porten har jeg ikke sett etter, men det kan jo hende.