Bilsyk i bilvasken

tolilla

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
Høsthjerter 2017
Oktoberlykke 2019
Juliknøttene 2022
Altså, sitter nå i vaskehallen med bilen og jeg blir jo bilsyk av denne vaskingen frem og tilbake..

Hadde det ikke slik før jeg ble gravid altså :woot:

Haha, sorry nå måtte jeg le. Jeg må egentlig vaske bilen, men kanskje jeg skal vente [emoji23]

:hilarious: Man kan vel gå ut av bilen å vente på utsiden, kan man ikke det da? :wideyed:

:hilarious: Man kan vel gå ut av bilen å vente på utsiden, kan man ikke det da? :wideyed:
Joda, det går fint det også, bare være kjapp å rømme utav vaskehallen sånn at du slipper å bli vaska [emoji23]
Hilsen hu som jobba på bensinstasjon i sommerferiene [emoji6]

Det kan man, men jeg visste jo ikke at det skulle bli en utfordring å vaske bilen i dag

Og fordi jeg ikke visste at man kunne gå ut. Den maskinen starter jo fort, og begge portene er jo lukka, så skjønner ikke det?
Mulig det varierer litt - er du sikker på at portene lukkes? Var aldri tema hos oss, åpen bakport. Men du må være kjapp ja [emoji6] (ellers spiser maskina fort bildørene....).

Mulig det varierer litt - er du sikker på at portene lukkes? Var aldri tema hos oss, åpen bakport. Men du må være kjapp ja [emoji6] (ellers spiser maskina fort bildørene....).
Ja, for det er en helautomatisk bilvask, så porten foran lukkes etter at bilen foran har kjørt ut, og porten bak lukkes så neste ikke skal kjøre inn. Om det er en gådør i porten har jeg ikke sett etter, men det kan jo hende.

Ja, for det er en helautomatisk bilvask, så porten foran lukkes etter at bilen foran har kjørt ut, og porten bak lukkes så neste ikke skal kjøre inn. Om det er en gådør i porten har jeg ikke sett etter, men det kan jo hende.

Nå sist var begge dørene åpne i vaskehallen jeg brukte, men har ikke pleid å vaske bil i finvær tidligere, så kanskje de pleier være åpne når det er sommer?
Og det er en persondør bak, i alle fall der jeg var. Tror nok man må ha rømningsvei skulle noe skje :P

Back
Topp