Min yngste på snart 1 år har begynt å bli dårlig i bil. Hun kan kaste opp allerede etter 10 min. Omtrent hver gang vi har kjørt bil de siste 2 månedene har hun kastet opp. Nå i påsken ble det tydelig at hun blir veldig dårlig. Det er vondt å se henne slik. Så nå ser jeg rett og slett alle fremtidige reiseplaner fare avsted. Jeg er lite fristet til å utsette henne for lengre turer igjen. Jeg håper så inderlig hun kan vokse det raskt av seg, men finner ingen solskinnshistorier dessverre
Vi har besafe stretch, og rett eller svingete vei - hun spyr uansett. Jeg kan ikke se at dette bilsetet i seg selv har noe med saken å gjøre. Men det startet rett etter at vi byttet fra baby setet, og hun ser mere ut av vinduet.
Er det noen som har erfaring med tidlig bilsyke? Tips? Må vi sette reiselivet på vent noen år? Vet det ikke finnes noen fasit, men fint å høre andres erfaringer rundt dette <3
Vi har besafe stretch, og rett eller svingete vei - hun spyr uansett. Jeg kan ikke se at dette bilsetet i seg selv har noe med saken å gjøre. Men det startet rett etter at vi byttet fra baby setet, og hun ser mere ut av vinduet.
Er det noen som har erfaring med tidlig bilsyke? Tips? Må vi sette reiselivet på vent noen år? Vet det ikke finnes noen fasit, men fint å høre andres erfaringer rundt dette <3