Har dere babybilstol fra før?
Eller må dere kjøpe ny til denne babyen?
Hvilken har dere/går dere for?
Eller må dere kjøpe ny til denne babyen?
Hvilken har dere/går dere for?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

hadde også besafe izitwist, synes å huske at selene satte seg litt fast der også, men det var mye mer håndterlig siden stolen kunne vris til siden.Er det den som kan legges bak slik at ungen kan sove trygt i den?Vi har cybex cloud z som ble kjøpt til storebror som er født i 23. så vi bruker den! Veldig tung, hadde aldri kjøpt den igjen![]()

Det har jeg ikke hørt om en gangJeg må også ha ny! Har absolutt ingenting av babyutstyr lenger! Ser jo geniale ut de som kan legges bak til liggende stilling når de er på vognen, men vet ikke hvor nødvendig det EGENTLIG er jeg.
Ja, men den kan ikke legges flatt under kjøring. Er vel bare besafe beyond som kan det. Den spretter opp dersom en kollisjon oppstår.Er det den som kan legges bak slik at ungen kan sove trygt i den?![]()
Hvilken modell var dette da? Det er den cybex cloud jeg har sett på! Men litt kjedelig om den er så tung da!Vår erfaring med stol som kan megges flatt har vært god. Det har gjort at jeg ikke stresset om baby ble liggende lenge i bilstolen når vi var på besøk eller ute å handlet. Men den var ufattelig tung å bære på etterhvert. Tror den veier sånn 4,8 kg bare stolen selv, så har du en baby på noen kg oppi! Så den ble tung å bære på. Bare sånn for å dele erfaring![]()
Cybex cloud z. Er vel cybex cloud t som er i salg nå. Cloud t veier ca 4,5kg. Eller cloud g som veier noe over 5kg. Sammenlignet med feks maci cosi cabriofix som veier 3,2kg. Men ja, er mye smak og behag. Personlig hadde jeg heller gått for en lettere og rimeligere stol. Vår mars gutt hatet babystolen så vi byttet ved 6/7mnd alder.Hvilken modell var dette da? Det er den cybex cloud jeg har sett på! Men litt kjedelig om den er så tung da!
Ja, tenker egentlig å bare gå for en lett stol faktisk. Min erfaring er uansett at de ikke brukte babystolen til å ligge i lengre perioder i uansett.Cybex cloud z. Er vel cybex cloud t som er i salg nå. Cloud t veier ca 4,5kg. Eller cloud g som veier noe over 5kg. Sammenlignet med feks maci cosi cabriofix som veier 3,2kg. Men ja, er mye smak og behag. Personlig hadde jeg heller gått for en lettere og rimeligere stol. Vår mars gutt hatet babystolen så vi byttet ved 6/7mnd alder.