Bilstoltest

Mamma.07/09/11.

Forelsket i forumet
Har det ikke blitt teste bilstoler siden mai 2010?

Ok. Da får jeg håpe det kommer ut snart. Må ha ett nytt sete og vil helst ha ett som scorer bra i test..

Testene blir jo ikke ugyldige.. Så lenge dere skal ha et sete som er testet, så blir det jo ikke mer eller mindre sikkert bare fordi det ikke er testet siden mai 2010. [;)]

ORIGINAL: Sicily

Testene blir jo ikke ugyldige.. Så lenge dere skal ha et sete som er testet, så blir det jo ikke mer eller mindre sikkert bare fordi det ikke er testet siden mai 2010. [;)]

Hehe, nei d skjønner jeg.. [:)] Men vil se hvilket sete som får best resultat nå. Kan jo hende noen ha fått gjort noen endringer som dermed fører til forbedring av stolen.. Dessuten var den testen jeg så kun bakovervendt frem til 13 kg, og resten var forovervendt. Og vi skal ha bakovervendt

ORIGINAL: Mamma 07/09/11

Hehe, nei d skjønner jeg.. [:)] Men vil se hvilket sete som får best resultat nå. Kan jo hende noen ha fått gjort noen endringer som dermed fører til forbedring av stolen.. Dessuten var den testen jeg så kun bakovervendt frem til 13 kg, og resten var forovervendt. Og vi skal ha bakovervendt

Er bare å se på flere tester, det. De tester jo ulike seter hver gang. Hvor gammelt er barnet?

ORIGINAL: Mamma 07/09/11

Er bare å se på flere tester, det. De tester jo ulike seter hver gang. Hvor gammelt er barnet?

Jeg mener å ha sett en sånn test men fant den ikke igjen..
Er litt usikker på hvem av dem som ska få ny. Eldsta sitter i mobi (blir 4 i juli) men virker som om det begynner å bli trangt til henne, så mulig vi må finne ny til hun bakover. Ellers blir det ny til ei på 16 mnd. Hun er ganske lita, så sitter fint i første setet enda. Men må ha det til neste mann kommer. Så er litt usikker på om hun skal få mobien.

Vet du noe om hvordan multi-tech'n er? Kan ei på rundt 100-110 cm få kurrant plass bakover i ett sånt sete?

Back
Topp