Bilstolstyr

Plokkfisk

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Marsboerne2017
Ja, då e tio her for lengst.. Og eg må snart ut på bilstolshopping!:eek:
(ho vokse alt for fort!:eek:)

E da nåken de vil anbefala?..:) eg syntes alle ser lik ut..:p
 
Har besafe izi x3 til eldste og liker den, MEN tror vi skal kjøpe en Graco med flere stillinger og vendbar slik at man lettere kan sette ungen bedre inn i bilen
 
Cybex sirona.
Har til storesøster og skal kjøpe til lillebror i dag.
Stolen er vendbar så kan brukes begge veier.
Den svinger også på sokkelen slik at det er lett å sette inn/ta ut ungen.
 
Vi har kjøpt besafe, men angrer litt på at vi ikke tok cybex sirona, siden den kan svinges mot døren og derfor lettere å ta ungen i og ut av setet :)
 
Vi har besafe. Har ikke easyfix i bilen og var den typen de hadde igjen for biler uten easyfix da vi kjøpte setet. Når vi får får oss bil med easyfix går vi nok for cybex Sirona. Men foreløpig fornøyd med setet vi har nå. Tar litt plass i bilen da.
 
Cybex sirona! Genial! :)
 
Besafe her. Sitter veldig bra i den. Måtte bytte allerede når han var 5 1/2 mnd. Var så lang.
 
Akkurat kjøpt Cybex sirona vi også! Kjempefornøyd så langt! Topp at den kan vendes slik at jeg lett kan sette inn lillegutt! Også mulig med ganske liggestilling!
 
Sto i mellom cybex sirona og britax max-fix II her, men ble max-fix siden hu dama på butikken sa at sirona er den stolen de fleste barna vokser ut av raskest. Hjalp også at max'en var på 50% + at den er kåret til best i test av forbrukerområdet :)
 
Back
Topp